A Porsche 911-választék igazán bőséges, a 370 lóerős purista sportkocsitól kezdve a szívómotoros GT3 pályagépen át egészen a villámgyors Turbo S-ig terjed a skála. Az autó sok esetben lehet kupé, kabrió vagy éppen Targa. Ám nem minden kombinációt alkottak meg a Porschénél, pedig ahogyan az alábbi példa is mutatja, mindenre akad legalább egy árva vevői igény, így a Targa tetős GT3 erejű gépre is.

Felismerte ezt az égető hiányt a német McChip-dkr tuningműhely és igyekeztek betömni a piaci rést. Fogtak egy 911 Targa 4 GTS-t és először a biturbó, 3 literes, hathengeres bokszermotort csiszolták addig, amíg megfelelő teljesítményt nem kaptak. Az eredmény 566 lóerős teljesítmény és 675 Nm forgatónyomaték lett, ami messze elegendőnek hangzik. Hogy valóban rendben legyen a hang, ezért Capristo kipufogórendszert kapott, a futómű a KW-tól érkezett és feldobták rá a Porsche saját karbon-kerámia fékrendszerét.

Bármi lehetséges: itt a nem létező Porsche 1

Bármi lehetséges: itt a nem létező Porsche 25

A látványos változást a karosszéria jelenti, mely megkapta a GT3 RS jellegzetes elemeit, a vágott sárvédőket, a könnyű, központi anyás felniket, valamint légbeömlővel ellátott hátsó sárvédőket és a lökhárítót is. A belteret a 911 R stílusában alakították át, így a fekete bőr mellé tyúkláb mintás szövetkárpit került. Az eredmény igencsak meggyőző és bizonyára kellő mennyiségű pénz fejében újra nekiállnak egy ilyen átalakításnak.