A BMW nem titkolja, hogy szerintük nem igazán volt jó ötlet a Mercedes részéről az X-osztály, pedig maguk is készítettek platós kisteherautót, mert gyáron belül is mutatkozott igény az ilyesmire. Nem mellesleg több házi alkotás is bizonyítja, hogy a hasznosabb, szélesebb körben felhasználható BMW bizony hiányzik néhány háztartásból.
BMW 7-es sorozat (E65)
Ilyen az, amikor a kényelmet nem akarják feláldozni a praktikus funkciók oltárán. Inkább alaposan megnyújtották ezt a 7-es BMW-t, hogy teljes egészében megmaradjon az elnöki beltér és a plató is kellő méretű legyen.
Ilyen az, amikor a kényelmet nem akarják feláldozni a praktikus funkciók oltárán. Inkább alaposan megnyújtották ezt a 7-es BMW-t, hogy teljes egészében megmaradjon az elnöki beltér és a plató is kellő méretű legyen.
Fotó megosztása:
Kanadai mester műve ez az aranyos BMW Isetta, mely szinte duplájára nőtt azzal, hogy rakteret alakítottak ki a két első ülés mögött. A hátsó tengely egy VW Bogártól származik, így a hajtásról is annak 1,6 literes, négyhengeres, léghűtéses boxermotorja gondoskodik.
Kanadai mester műve ez az aranyos BMW Isetta, mely szinte duplájára nőtt azzal, hogy rakteret alakítottak ki a két első ülés mögött. A hátsó tengely egy VW Bogártól származik, így a hajtásról is annak 1,6 literes, négyhengeres, léghűtéses boxermotorja gondoskodik.
Fotó megosztása:
Szinte gyári kivitelűnek tűnik ez a platós 7-es, melyben a hengerekkel sem spóroltak, az orrában maradt az 5 literes, V12-es motor 295 lóerővel és 450 Nm nyomatékkal.
Szinte gyári kivitelűnek tűnik ez a platós 7-es, melyben a hengerekkel sem spóroltak, az orrában maradt az 5 literes, V12-es motor 295 lóerővel és 450 Nm nyomatékkal.
Fotó megosztása:
Az ausztráliai Queenslandben lévő Motorline BMW kereskedés építette ezt a platós BMW X5-öst, melyről nem sokat tudni, csupán annyit, hogy csupán a hátsó ablak nem gyári alkatrész rajta, az ugyanis egy Toyotáról származik.
Az ausztráliai Queenslandben lévő Motorline BMW kereskedés építette ezt a platós BMW X5-öst, melyről nem sokat tudni, csupán annyit, hogy csupán a hátsó ablak nem gyári alkatrész rajta, az ugyanis egy Toyotáról származik.
Fotó megosztása:
Stílusosan mutatna szörfdeszkával a platón ez az átalakított 02-es BMW, melybe 2,5 literes sorhatos motor került, valamint M3 ülések és Bilstein futómű, hogy a vezetési élmény is megmaradjon.
Stílusosan mutatna szörfdeszkával a platón ez az átalakított 02-es BMW, melybe 2,5 literes sorhatos motor került, valamint M3 ülések és Bilstein futómű, hogy a vezetési élmény is megmaradjon.
Fotó megosztása:
Bár a BMW hivatalosan nem forgalmazott pick up-okat, maguknak azért néha összedobnak egyet a gyárban fellelhető alapanyagokból, hogy helyben segítse a munkát. Többek közt ezért született ez az E92-esből faragott példány is, mely kivehető targatetőt kapott. 4 literes V8-as motorja pedig 420 lóerőt teljesít, amihez hatsebességes kéziváltót társítottak.
Bár a BMW hivatalosan nem forgalmazott pick up-okat, maguknak azért néha összedobnak egyet a gyárban fellelhető alapanyagokból, hogy helyben segítse a munkát. Többek közt ezért született ez az E92-esből faragott példány is, mely kivehető targatetőt kapott. 4 literes V8-as motorja pedig 420 lóerőt teljesít, amihez hatsebességes kéziváltót társítottak.
Fotó megosztása:
Szükség volt valamire, amivel a gyáron belül a kisebb alkatrészeket vagy egyéb holmikat egyszerűen tudják fuvarozni, ezért fogtak egy E30 kabriót és az E30 M3 S14-es motorját, amit egy platóssá gyúrtak össze.
Szükség volt valamire, amivel a gyáron belül a kisebb alkatrészeket vagy egyéb holmikat egyszerűen tudják fuvarozni, ezért fogtak egy E30 kabriót és az E30 M3 S14-es motorját, amit egy platóssá gyúrtak össze.
Fotó megosztása:
BMW Isetta
Kanadai mester műve ez az aranyos BMW Isetta, mely szinte duplájára nőtt azzal, hogy rakteret alakítottak ki a két első ülés mögött. A hátsó tengely egy VW Bogártól származik, így a hajtásról is annak 1,6 literes, négyhengeres, léghűtéses boxermotorja gondoskodik.
BMW 750i (E32)
Szinte gyári kivitelűnek tűnik ez a platós 7-es, melyben a hengerekkel sem spóroltak, az orrában maradt az 5 literes, V12-es motor 295 lóerővel és 450 Nm nyomatékkal.
BMW X5 (E53)
Az ausztráliai Queenslandben lévő Motorline BMW-kereskedés építette ezt a platós BMW X5-öst, melyről nem sokat tudni, csupán annyit, hogy csak a hátsó ablak nem gyári alkatrész rajta, az ugyanis egy Toyotáról származik.
BMW 1602 (E10)
Stílusosan mutatna szörfdeszkával a platón ez az átalakított 02-es BMW, melybe 2,5 literes sorhatos motor került, valamint M3 ülések és Bilstein futómű, hogy a vezetési élmény is megmaradjon.
BMW M3 (E92)
Bár a BMW hivatalosan nem forgalmazott pick upokat, maguknak azért néha összedobnak egyet a gyárban fellelhető alapanyagokból, hogy helyben segítse a munkát. Többek közt ezért született ez az E92-esből faragott példány is, mely kivehető targatetőt kapott. 4 literes V8-as motorja pedig 420 lóerőt teljesít, amihez hatsebességes kéziváltót társítottak.
BMW M3 (E30)
Szükség volt valamire, amivel a gyáron belül a kisebb alkatrészeket vagy egyéb holmikat egyszerűen tudják fuvarozni, ezért fogtak egy E30 kabriót és az E30 M3 S14-es motorját, amit egy platóssá gyúrtak össze.