Motorja kétezer köbcentis, míg a valódi VFTS-ek motorja 1600-as. Tehát a pontosság kedvéért ez az autó nem a VFTS (Vilniuszkájá Fábriká Transzportnyih Szregysztv), a vilniuszi versenyváltozat, amely megfelelne az akkori FIA-homologizációnak, de egy nagyon komolynak tűnő és izgalmas versenygép.

Az orosz blokk helyett egy legendás, négyhengeres Opel került a Lada orrába, a C20XE, a gyorsasági szakaszok igénybevételére átalakítva. Portolt hengerfej, kovácsolt hajtórudak, könnyített lendkerék, Omega R28 váltó, Volvo 1031 hátsó tengely. Az összeállítás tehát nemzetközi, akad még Volkswagen és Fiat alkatrész is a konfigurációban, gyakorlatilag csak a kőkemény, szögletes forma maradt az oroszok öröksége.

Ára a felfedezett hirdetés alapján 11 500 euró (3,5 millió forint).

Alig akad már orosz alkatrész ebben a Ladában, és ez korántsem baj 1 Alig akad már orosz alkatrész ebben a Ladában, és ez korántsem baj 2 Alig akad már orosz alkatrész ebben a Ladában, és ez korántsem baj 3 Alig akad már orosz alkatrész ebben a Ladában, és ez korántsem baj 4 Alig akad már orosz alkatrész ebben a Ladában, és ez korántsem baj 5 Alig akad már orosz alkatrész ebben a Ladában, és ez korántsem baj 6 Alig akad már orosz alkatrész ebben a Ladában, és ez korántsem baj 7