Igazán kiváló élményautó a Toyota GT86-os és felépítése éppen tökéletes ahhoz, hogy igazán remek sportkocsi váljék belőle, de a japánok inkább meghagyták élményautónak. Cserébe azonban számtalan tuningkészlet jelent meg a 200 lóerős, négyhengeres boxermotorhoz. Sokaknak azonban ez egész egyszerűen nem elég, ezért aztán inkább más gyártó erőforrásával teszik vadabbá a GT86-ost. Számtalan átalakítás született már, alább egy sokadik variáció, melyhez bajor motort használtak az alkotók.

Bitang BMW-szív dobog ebben a GT86-osban 1

S85B50 a kódjele az 5 literes, V10-es szívómotornak, mely az eredeti 30-35 kg helyett a száraz karteresre átalakított kenési rendszerrel és egyéb módosításokkal csupán 10 kilogrammal nehezebb a GT86-os eredeti motorjánál. Néhány apró módosításnak köszönhetően pedig 520 lóerőt teljesít, ami egy M3-as hatsebességes kézi váltóján keresztül jut el a hátsó kerekekhez. Ez az autó kivételesen nem driftre készült, hanem az ausztráliai Sydney egyik Time Attack bajnokságán küzd a másodpercek ellen.