2004-ben jelent meg a BMW M3 CSL, melyet sokan minden idők egyik legjobb bajor gépének tartanak remek motorja, szép formája és vezethetősége miatt. Nem mellesleg 7 perc 50 másodperc alatt alatt ért körbe a Nürbugringen, amivel olyan autókat utasított maga mögé, mint az új M4-es vagy a Ferrari F430. Persze mindig akad egy tuningcég, aki másképp gondolja a témát és alkotnak valami egészen komoly gépet. A Manhart például beledobta az S85B50-est az E46-osba.

Manhart Racing E46 M3 CSL V10 Clubsport névre keresztelték a művet, melynek motorját természetesen áthangolták, így a teljesítmény 560 lóerőre nőtt, nyomatékból pedig 550 Nm akad, amivel már könnyen füstté változtathatóak a hátsó gumik. Hogy a nagy motort némileg ellensúlyozzák, kidobtak belőle pár apróságot, valamint a gépháztetőt karbonra cserélték.

Tíz hengert dobtak ebbe az M3-as BMW-be 1

Tíz hengert dobtak ebbe az M3-as BMW-be 19 Tíz hengert dobtak ebbe az M3-as BMW-be 20

A váltó szintén az M5-ösből érkezett SMG III-as, aminek módosították a szoftverét, így valamivel gyorsabban lezavarja a fokozatcserét. Rozsdamentes acél kipufogórendszer került alá, valamint a Porsche-tól származnak a kagylóülések és hatdugattyús fékek. A beltérből kihajították a légkondit és az audiorendszert is a súlycsökkentés miatt, egy bukócső azonban bekerült a biztonság kedvéért, valamit a legtöbb elemet alcantarával borították, hogy ne a pucér fém látszódjon.