Az Eurostar motorvonata (más néven British Rail 373) közlekedik jelenleg is London és Páris között, ami így összeköti a szigetországot az európai szárazfölddel a Csalagúton keresztül. A vonat számos fejlesztésen esett át 1994 óta, így egy régebbi modell mellékvágányra került 2014-ben, a videón látható példány a 373018-as sorozatszámot viseli.
Szomorú látvány a grafitit gyűjtő fenevad, amit lassan birtokba vesz a természet.
A Eurostar szerelvények az Alstom által gyártott, a TGV technológiáján alapuló villamos motorvonatok. A Eurostar a francia és angol nagysebességű hálózaton, valamint az alagútban 25 kV 50 Hz AC áramot, Belgiumban 3 kV DC, a régi brit vonalon pedig 750 V DC áramot használ, utóbbit a harmadik sínből kapja. A szerelvény engedélyezett sebessége 300 km/óra (a rekord 334,7 km/óra), maximális teljesítmény 12 MW.
A nemzetközi viszonylatban közlekedő vonatok a Three Capitals nevet kapták, 20 kocsiból állnak, a teljes szerelvény kapacitása 750 férőhely, ebből 206 első, 544 pedig másodosztály.
Az ajtó mellett nagy rekeszek találhatók a poggyásznak, a kocsiban már csak kevés pakolófelület van a székek felett a fal mentén.
Így hasított egykor a videókon látható, mára teljesen magára hagyott 3018-as: