Sokakat csábít a veteránozás gondolata, aztán néhányan rájönnek, hogy a kívánatos, régi formák mögött rejlő technika nem igazán hasonlít a modern autók nyújtotta dinamikára vagy kezelhetőségre. Ők talán nem gondolták végig, hogy mire vállalkoztak, azonban nem kell feltétlenül megszabadulni a továbbra is tetszetős autótól, hiszen több cég is kínál megoldást ilyen esetekre.

A téma egyik legnagyobb szakértője a Mechatronik, akik nemcsak gyönyörűen újítanak fel veterán Mercedeseket, de képesek belepakolni a legújabb, akár AMG motorokat is. Ilyen tervei voltak az Ares Designnak is ezzel a klasszikus Stingray Corvette-tel. Ezért elsődlegesen belepakolták ezt:

Meglepő technika lapul ebben a Corvette-ben 1

Az 1962 és 1967 között gyártott C2-es generációba 5,2 és 7 liter közötti V8-as motorokat pakoltak, a teljesítmény ennek megfelelően 250-től 435 lóerőig terjedt. Ennek a helyére érkezett meg az LS3-as, melyet akár külön is megvásárolhat az, akinek építeni támad kedve. A 6,2 literes, szintén szívó V8-as motor 518 lóerőt teljesít, mely egy ötfokozatú kéziváltón keresztül jut el a hátsó kerekekhez. Az átalakítás során néhány plusz lyukat fúrtak a tűzfalba az új kábelkötegek miatt, alakítottak a kerékdobokon és természetesen új kipufogó is érkezett az autó alá.

Teljesen lecsupaszították az autót, új fényezést kapott és a beltér is megújult. A friss bőrbelső mellett új hangrendszer, USB csatlakozó, Bluetooth kihangosító és elektromos ablakok kerültek bele, hogy megfelelő legyen a kényelem. A fényszórók pedig izzók helyett már sokkal nagyobb fényű LED-ekkel világítanak. A megnövekedett teljesítmény nélkül is ráfért az autóra a masszívabb fékrendszer, miatta viszont kénytelenek voltak furcsán nagy – elöl 19, hátul 20 colos – felniket feldobni rá.

Meglepő technika lapul ebben a Corvette-ben 13