A történet azon részét mindenki ismeri, hogy a 126p-t a volt keleti blokk több országába importálták, gyártási helye, Lengyelország mellett talán Magyarországon volt a legkelendőbb. De az már kevésbé ismert, hogy a kocsi Európán kívülre is eljutott, 1989 és 1992 között Ausztráliában is árulták, FSM Niki néven. Ezalatt az időszak alatt ez volt a kontinensország legolcsóbban megvásárolható autója.

Ezért nincs semmi különös abban, hogy az olcsó kis bódéból gumiszaggató szörnyeteget építettek helyiek. Ez ugyanis ott népszokás, minél nagyobb a V8-as, és minél brutálisabb kompresszort kap, annál jobb. Tulajdonképpen ezek a gépek nem égetik, hanem robbantják a gumit, mutatjuk, hogy.

Az apró kéthengeres helyett egy Toyota 1UZ-FE V8 került az autóra, gigantikus  8-71-es kompresszorral. Ennek a gépnek egy célja van, metanolt szlopálva pusztít hátsó abroncsokat. 

A világ másik felén építettek gumigyilkos szörnyet egy Polski Fiatból 1 A világ másik felén építettek gumigyilkos szörnyet egy Polski Fiatból 2 A világ másik felén építettek gumigyilkos szörnyet egy Polski Fiatból 3 A világ másik felén építettek gumigyilkos szörnyet egy Polski Fiatból 4 A világ másik felén építettek gumigyilkos szörnyet egy Polski Fiatból 5