1971-től kezdték meg a Ferrari 365-ös gyártását, mely technikájában nem hozott sok újat, a formát viszont már egyértelműen a ’70-es évek szellemiségében rajzolták meg a Pininfarinánál. A 365 GTC/4-es messze nem a legnépszerűbb az olasz sportkocsik között, pedig a ritkasággal itt sincs gond, hiszen kétévnyi gyártás alatt csupán 505 darab gördült le a szalagról a szögletes vonalvezetésű túrakupéból.

Itt az egyik legolcsóbb ritka Ferrari 1

Bár négy személy számára tervezték, a hátsó ülések egyértelműen túl kicsik, a fejtér rohamosan fogy és a tető sem óvja a második sor utasait a napfénytől, ezért valójában inkább csak páros autózásra alkalmas a 365 GTC.

Itt az egyik legolcsóbb ritka Ferrari 21

A konkrét autó első tulajdonosa Bill Harrah volt, aki a nevadai Reno utcáit szelte a Ferrarival, pár tulajdonossal később került az autó Németországba, ekkor már nem az eredeti színét viselte, hanem a képeken is látható kék árnyalatot. A fűzött Borrani felniken guruló Ferrari a hirdetés szerint tökéletes, mozgóképes állapotban van, a technika rendszeresen karbantartott. Jól jelzi a használhatóságát, hogy egészen friss rádió figyel a középkonzolban.

Itt az egyik legolcsóbb ritka Ferrari 22

A Ferrari 365 GTC/4-es gépházteteje alatt szinte már ódon technika lapul, hiszen a régi Colombo V12-es motor 4,4 literes változatát kapta meg, amire hat darab Weber karburátort dobtak. A 340 lóerős motorhoz teljesen szinkronizált 5 gangos kézi váltó kapcsolódik transaxle elrendezésben. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre nagyjából 5,2 másodperc alatt gyorsul, végsebessége 260 feletti, tehát ma sem kell szégyenkeznie. Becslések szerint az ára bőven meghaladja majd a 100 millió forintnak megfelelő összeget.