Szögezzük le: a munkavédelmi sisak nem véd meg a 130-cal érkező autóval való találkozáskor. Miért fontos ez? Azért, mert az M1-esen kollégánk egy olyan munkavégzést látott, ahol igenis esély volt egy ilyen randevúra.
Adott a nap hőse, aki lapáttal a kezében azon mesterkedik, hogy az életveszélyessé mállott M1-es autópálya arasznyi lyukait betömje. Körülötte 130-cal zubognak el az autók, de ő fittyet hányva a veszélyre beszalad a kátyúhoz, telelapátolja, megtapossa, majd iszkiri vissza. És kezdi elölről.
Ezt így 2018-ban.
Sajnos a képeket rögzítő kocsiban csak előrenéző fedélzeti kamera volt, így nincs meg, ahogy az autó mögött beszalad az útjavító szakember. De így volt! Feladata biztosan akad, hiszen nemrég valaki megszámolta, hogy csak nagyobb kátyúkból 163 van Győrtől Budapestig az M1-esen. Ráadásul az úthibákat és a munkavégzést sem jelezték előre és sebességkorlátozás sem volt érvényben. Reméljük, túlélte a kalandot és lesz esélye elmenni egy munkavédelmi oktatásra, ahol talán belátja, fontos a munkahelye iránti lojalitás, de talán nem minden áron.
Akarsz látni további sírva röhögős útjavítást? Kattints ide, összegyűjtöttünk néhány borzasztó megoldást.