Az egész azzal kezdőtött, hogy Matt Crowley pályanapra szeretett volna menni a Porsche Cayman GT4-esével, de mielőtt még elindult volna, az autó műszerfalán kigyulladt a check engine lámpa, ami semmi jót nem jelent. Ez azonban nem tartotta vissza attól, hogy részt vegyen a Laguna Seca versenypályán rendezett körözésen, inkább beült a Tesla Model 3-asába és megnézte, hogy mit tud az autó ilyen körülmények között.
Az ő Tesla Model 3-asa hátsókerék-hajtású és futóműve hangyányit meg van ültetve és kilenc kört sikerült megtennie anélkül, hogy az autó visszavette volna a teljesítményt. Az elektromos autóval 1 perc 50,4 másodperces időt sikerült autóznia a pályán, összehasonlításképpen megemlíti, hogy a Cayman GT4-essel 1:41,9-es köridőt produkált.
Természetesen az autó fékjei megszenvedék a villanyautónak szokatlan eseményt és a betéteket néhol sikerült egészen fémig fogyasztania. Mielőtt Matt elvitte volna Tesla Model 3-ast márkaszervizbe, levideózta, hogy mire számítson az, aki Laguna Seca aszfaltján igyekszik a legjobb időt autózni a Teslával.