Az államfőknek vagy rettentően gazdag embereknek kijáró páncélautók jellemzően hatalmas terepjárókból vagy luxuslimuzinokból születnek meg, melyekben kellő mennyiségű hely és persze a hatalmas motor rengeteg lóereje könnyen megbírkózik a több száz kilónyi plusz súllyal. Ezeket általában sofőr vezeti és nem ritka az sem, hogy testőr is ül az autóban. Nem beszélve az amerikai elnök limuzinjáról, ahol többek között még megfelelő vér is található.
Bernard Arnault, a francia mágnás azonban sokkal barátságosabb módon oldotta meg a védelmet. Franciaország leggazdagabb embere nem fényűző luxusautót rendelt magának, hanem egy aprócska, játékos Peugeot 205 GTi-t, melyet némi extra védelemmel láttak el. Kívülről az autón cseppet sem feltűnő ez, csupán a teljes feketeségbe burkolózó ablakok tűnhetnek fel és a kivételesen jó állapot.
1990-ben rendelte meg az autót kifejezetten azzal a céllal, hogy legyen egy olyan közlekedési eszköze, amiben nem igazán veszik észre a milliárdost. Az autó kettes szintű védelemmel látták el, az oldala páncélozott és az ablakok is golyóállóak. A szélvédő és az oldalablakok alig feltűnően vastagabbak, hátra pedig plusz golyóálló üveg került, ami ugyan megnehezíti a csomagtartó kényelmes használatát, de ez ilyenkor cseppet sem szempont. Átalakították a fékeket és a futóművet is annak érdekében, hogy megbírkózzon a felszedett kilókkal.
Semmi különös nem történt az autó utasterében, a 205 GTi-kre jellemző piros szőnyeg található benne az antracit színű műanyagokkal, extraként bőrülés, szervókormány és klíma került az autóba, valamint mobiltelefon tartó.
Körülbelül 450 kilogrammal gyarapodott a Peugeot 205 GTi alapvetően 900 kiló körüli súlya, ami jelentős változást eredményezhet a vezetési élményben. A motor azonban megmaradt az 1,9 literes, négyhengeres szívó benzines 130 lóerővel és 164 Nm csúcsnyomatékkal. Nagy valószínűséggel a 8 másodperces 100-as sprintet sem futja meg. A különleges, páncélozott 205 GTi-ért 12,2 millió forintnak megfelelő összeget kérnek.