Négy másodperc körüli gyorsulással, 280 km/óra gyorsulással (Dynamic Plus csomag megrendelése esetén) és az Audi S5 Sportbackhez képest 3 mm-rel ültetett futóművel érkezik az év második felében az Audi RS5 Sportback.
Az alapfelszerelésként kínált RS Sport futómű helyett egyébként RS Sport + futómű is kérhető, adaptív lengéscsillapítással, ahogy a karbon-kerámia fékrendszer és az egyedi hangolású, változó áttételű kormánymű is fent van az opciós listán.
Az alapfelszerelésként kínált RS Sport futómű helyett egyébként RS Sport + futómű is kérhető, adaptív lengéscsillapítással, ahogy a karbon-kerámia fékrendszer és az egyedi hangolású, változó áttételű kormánymű is fent van az opciós listán.
Fotó megosztása:
A 2,9 literes V6-os TFSI motor 450 lóerős, maximális nyomatéka 600 Nm 1900-5000/perc között. A váltó nyolcfokozatú automata, az összkerékhajtás alaphelyzetben a nyomaték 60 százalékát háta viszi, de megcsúszás esetén akár 85% kerülhet az első tengelyre.
A 2,9 literes V6-os TFSI motor 450 lóerős, maximális nyomatéka 600 Nm 1900-5000/perc között. A váltó nyolcfokozatú automata, az összkerékhajtás alaphelyzetben a nyomaték 60 százalékát háta viszi, de megcsúszás esetén akár 85% kerülhet az első tengelyre.
Fotó megosztása:
15 mm-rel szélesebb kerékívek, egyedi diffúzor és ovális kipufogók, 19 vagy 20 colos keréktárcsák, a szélességet optikailag növelő, fényes fekete kiegészítők teszik fenyegetővé az autó megjelenését – ahogy az exkluzív Sonoma Green fényezés is.
15 mm-rel szélesebb kerékívek, egyedi diffúzor és ovális kipufogók, 19 vagy 20 colos keréktárcsák, a szélességet optikailag növelő, fényes fekete kiegészítők teszik fenyegetővé az autó megjelenését – ahogy az exkluzív Sonoma Green fényezés is.
Fotó megosztása:
A modellnek egyelőre csak az észak-amerikai kivitelét mutatták be, az európai specifikáció még várat magára.
A modellnek egyelőre csak az észak-amerikai kivitelét mutatták be, az európai specifikáció még várat magára.
Fotó megosztása:
15 mm-rel szélesebb kerékívek, egyedi diffúzor és ovális kipufogók, 19 vagy 20 colos keréktárcsák, a szélességet optikailag növelő, fényes fekete kiegészítők teszik fenyegetővé az autó megjelenését – ahogy az exkluzív Sonoma Green fényezés is.
A 2,9 literes V6-os TFSI motor 450 lóerős, maximális nyomatéka 600 Nm 1900-5000/perc között. A váltó nyolcfokozatú automata, az összkerékhajtás alaphelyzetben a nyomaték 60 százalékát háta viszi, de megcsúszás esetén akár 85% kerülhet az első tengelyre.
A modellnek egyelőre csak az észak-amerikai kivitelét mutatták be, az európai specifikáció még várat magára.