Hagyományosan mindig akad a Ferrari kínálatában szívó V12-es motorral szerelt nagyobbacska sportkocsi, 2006-ban jelent meg az 599 GTB, mely az 575-öst váltotta a kínálatban, utódja pedig az F12-es lett. Legtöbb esetben megmaradnak ezek az autók gyári állapotukban, néhány pedig az idő előrehaladtával biztosan megjelenik kevés kilométerrel a különböző aukciókon. Aki mégis hozzányúlt, azok nagy valószínűséggel bevált tuningcégek.

Driftre a legkevésbé sem szokás Ferrarit faragni. Federico Sceriffo viszont nem félt hozzányúlni az autóhoz, ami Öhlins lengéscsillapítókat, erősen módosított futóművet és nagy OZ felniket kaptt, meg peresze masszív szélesítéseket és gigantikus hátsó szárnyat. A beltérből kidobálták a finom bőröket, helyette minden rideg fém és természetesen bukócső. A 6 literes Ferrari V12-est gazdagon szórták kompresszorral, így több mint 900 lovas lett.