Minden márkának és típusnak megvan a maga rajongótábora vagy fóruma, és nem csak nemzetközi szinten, hanem itthon is bőven akadnak különböző csoportosulások. Így természetesen a hazai Ferrari tulajdonosoknak is van klubja, akik időnként felbukkannak egy látványos találkozó alkalmával. Most éppen Egerben, a Dobó István téren vonultak fel tíz, többnyire piros sportkocsival. Az eseményről több szép képet találtok Darius / Lwmd Facebook-oldalán.
Kiragyog a sorból a fehér színű Ferrari 488 GTB, mely az olaszok egyik legkelendőbb modellje. A kétüléses sportkocsi utascellája mögött már az új fejlesztésű 3,9 literes, biturbó V8-as dolgozik 670 lóerővel és 760 Nm nyomatékkal. Álló helyzetből 100-ra 3 másodperc alatt gyorsul, a végsebesség 330 km/óra.
Kiragyog a sorból a fehér színű Ferrari 488 GTB, mely az olaszok egyik legkelendőbb modellje. A kétüléses sportkocsi utascellája mögött már az új fejlesztésű 3,9 literes, biturbó V8-as dolgozik 670 lóerővel és 760 Nm nyomatékkal. Álló helyzetből 100-ra 3 másodperc alatt gyorsul, a végsebesség 330 km/óra.
Fotó megosztása:
Nem is túl régen még a Ferrari California T volt a vállalat belépőmodellje (2017-ben mutatták be utódját, a Portofinót), melyben a 488-asból is ismerős 3,9 literes, biturbó V8-as található, de itt az autó orrában. 560 lóerővel és 755 Nm nyomatékkal ez sem gyenge, a 3,6 másodperces gyorsulás és a 315 km/órás végsebesség is sportkocsihoz méltó adat. A fedélzeten négyen utazhatnak, de nem véletlenül hívják az anyukák Ferrarijának: a második sor inkább gyerekeknek való.
Nem is túl régen még a Ferrari California T volt a vállalat belépőmodellje (2017-ben mutatták be utódját, a Portofinót), melyben a 488-asból is ismerős 3,9 literes, biturbó V8-as található, de itt az autó orrában. 560 lóerővel és 755 Nm nyomatékkal ez sem gyenge, a 3,6 másodperces gyorsulás és a 315 km/órás végsebesség is sportkocsihoz méltó adat. A fedélzeten négyen utazhatnak, de nem véletlenül hívják az anyukák Ferrarijának: a második sor inkább gyerekeknek való.
Fotó megosztása:
Az utolsó szívó-, hátsó középmotoros Ferrari a 458 Speciale, mely a 458 Italia hegyesebb kiadása. 4,5 literes, V8-as motorja bestiális hangon szól. 570 lóerejét 9000-es fordulatnál adja le, 540 Nm nyomatékát pedig 6000-től. 2,9 másodperc a százas sprint, a végsebesség 340 km/óra.
Az utolsó szívó-, hátsó középmotoros Ferrari a 458 Speciale, mely a 458 Italia hegyesebb kiadása. 4,5 literes, V8-as motorja bestiális hangon szól. 570 lóerejét 9000-es fordulatnál adja le, 540 Nm nyomatékát pedig 6000-től. 2,9 másodperc a százas sprint, a végsebesség 340 km/óra.
Fotó megosztása:
Nem is túl régen még a Ferrari California T volt a vállalat belépőmodellje (2017-ben mutatták be utódját, a Portofino-t), melyben a 488-asból is ismerős 3,9 literes, biturbó V8-as található, de itt az autó orrában. 560 lóerővel és 755 Nm nyomatékkal ez sem gyenge, a 3,6 másodperces gyorsulás és a 315 km/órás végsebesség is sportkocsihoz méltó adat. A fedélzeten négyen utazhatnak, de nem véletlenül hívják az anyukák Ferrarijának. A második sor inkább gyerekeknek való.
Az utolsó szívó, hátsó középmotoros Ferrari a 458 Speciale, mely a 458 Italia hegyesebb kiadása. 4,5 literes, V8-as motorja bestiális hangon szól. 570 lóerejét 9000-es fordulatnál adja le, 540 Nm nyomatékát pedig 6000-től. 2,9 másodperc a százas sprint, a végsebesség 340 km/óra.
Forrás: Facebook: Darius / Lwmd