A Nissan GT-R ma már bármennyi lóerős lehet, a 3,8 literes, V6-os turbómotort ezerféleképp fúrják-faragják, és maga a japán gyártó is évről évre tökéletesíti. A legfiatalabb, 2017-es modell 570 lóerős, nyomatéka 637 Nm és 2,7 másodpercig tart neki a százas sprint.
A videón látható, de főleg hallható GT-R minden bizonnyal már nem a gyári kipufogórendszerrel van szerelve. De inkább hallgasd meg!
„Miközben az élet nagyon fontos dolgairól beszélgetünk, mint pl. evés, iszonyatos hangorkánnal elszáguld mellettünk egy GTR” – írja a videó feltöltője.
Vezetési élményben van ugyan hasonló, menetteljesítményben viszont nem sok minden van Európában, amely 30 millió forint környékén ekkorát lép (és itt most a gyári állapotra gondolok). Egy álom valóra váltásához bőven elég a Nissan GT-R, amit akár minden nap átélhetünk. Ébren! Olvasd el tesztünket az autóról…