4,4 literes duplaturbós V8-as, 600 lóerő, 750 Nm nyomaték, xDrive összkerékhajtás, nyolc fokozat. Az F90-es új BMW M5 ezekkel az alapszámokkal már sejteti, hogy nem a 0-100 lesz az érdekes része a videónak, hanem ami 200 felett történik.
A bajor szuperszedán akkor sem vall szégyent, ha kanyarodni kell, a német Sport Auto magazin a Nürburgringen csapott pár mért kört, végül Christian Gebhardtnak sikerült 7 perc 38,92 másodperc alatt körbeszaladnia az M5-össel a Nordschleifén, ami 17 másodperccel jelent jobb időt, mint az előd F10-esé.
Akinek ez kevés, azokra máris gondoltak a németek, a Competition csomaggal 625 lóerősre izomsított gép 3,3 mp alatt gyorsul 100 km/órára, 200-ra pedig 10,8 mp alatt, azaz háromtizedet ver a szériaállapotú BMW M5-re.