A Porsche rendkívül büszke sportsikereire és remek autóira is és ezt rendre meg is mutatják pár rövid videóban, melyben általában öt érdekességet mutatnak meg. A legfrissebb részben maga Dr. Wolfgang Porsche mesél arról, hogy mi az öt számára legkedvesebb modell, melyet saját kollekciójában tart. A 75 éves Wolfgang Porsche már nem vesz részt közvetlenül a vállalat irányításában, mint apja, Ferry Porsche, de részesedése továbbra is van a vállalatban.
Remek látni, hogy őszintén lelkesedik a Porsche modelljei iránt és a családi hagyományokat is életben tartja például olyan apróságokkal, mint a jellegzetes Irish green színű fényezés, mely apja kedvenc színe volt, ezért kapta az egymilliomodik 911-es ezt a zöld árnyalatot.
Természetesen modern autót is belecsempésztek az összeállításba, de ilyen modellek mellett ez igazán nem gond. A Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid-ben az 550 lovas V8-as biturbó mellé 130 lóerős elektromotor került, a rendszerteljesítmény 680 lóerő. Ezzel a 2,3 tonnás limuzin 3,4 másodperc alatt rajtol 100-as tempóra.
Természetesen modern autót is belecsempésztek az összeállításba, de ilyen modellek mellett ez igazán nem gond. A Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid-ben az 550 lovas V8-as biturbó mellé 130 lóerős elektromotor került, a rendszerteljesítmény 680 lóerő. Ezzel a 2,3 tonnás limuzin 3,4 másodperc alatt rajtol 100-as tempóra.
Fotó megosztása:
Csak kicsikét több mint 180 darabot készítettek a Porsche 911 (993) Turbo S-ből, melyet sárga féknyergeiről, nagy hátsó szárnyáról és ajtók mögötti légbeömlőiről ismerhetünk fel. A 450 lovas Turbo S 3,7 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre, a mutató 300-ig is elkalandozhat.
Csak kicsikét több mint 180 darabot készítettek a Porsche 911 (993) Turbo S-ből, melyet sárga féknyergeiről, nagy hátsó szárnyáról és ajtók mögötti légbeömlőiről ismerhetünk fel. A 450 lovas Turbo S 3,7 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre, a mutató 300-ig is elkalandozhat.
Fotó megosztása:
1270 darab készült a Porsche Carrera GT-ből, mely a 2003-tól négy éven át állt a kínálat csúcsán. Motorja 5,7 literes, 68 fokos hengerszögű szívó V10-es, melyből több mint 600 lóerőt hoztak ki, mellé 590 Nm nyomatéka van. Kizárólag kéziváltóval volt elérhető a 3,6 másodperc alatt 100-ra sprintelő gép.
1270 darab készült a Porsche Carrera GT-ből, mely a 2003-tól négy éven át állt a kínálat csúcsán. Motorja 5,7 literes, 68 fokos hengerszögű szívó V10-es, melyből több mint 600 lóerőt hoztak ki, mellé 590 Nm nyomatéka van. Kizárólag kéziváltóval volt elérhető a 3,6 másodperc alatt 100-ra sprintelő gép.
Fotó megosztása:
Szinte alig látható a különbség a többi 356-os és a 356 Carrera 2 között, pedig utóbbi igazán menő sportkocsinak számított a '60-as években. 2 literes, négyhengeres boxermotorja 130 lóerős, nyomatéka 161 Nm. A kicsikét több mint 1 tonnás autó megfutotta a 200 km/órát is.
Szinte alig látható a különbség a többi 356-os és a 356 Carrera 2 között, pedig utóbbi igazán menő sportkocsinak számított a '60-as években. 2 literes, négyhengeres boxermotorja 130 lóerős, nyomatéka 161 Nm. A kicsikét több mint 1 tonnás autó megfutotta a 200 km/órát is.
Fotó megosztása:
Amerikai piacra csupán 21 példány készült a 356 America Roadsterből, mely a Speedster ősének is tekinthető. 1,5 literes, négyhengeres boxermotorja 70 lóerős, de az autó súlya alig haladja meg a 600 kilót.
Amerikai piacra csupán 21 példány készült a 356 America Roadsterből, mely a Speedster ősének is tekinthető. 1,5 literes, négyhengeres boxermotorja 70 lóerős, de az autó súlya alig haladja meg a 600 kilót.
Fotó megosztása:
Amerikai piacra csupán 21 példány készült a 356 America Roadsterből, mely a Speedster ősének is tekinthető. 1,5 literes, négyhengeres boxermotorja 70 lóerős, de az autó súlya alig haladja meg a 600 kilót.
Szinte alig látható a különbség a többi 356-os és a 356 Carrera 2 között, pedig utóbbi igazán menő sportkocsinak számított a ’60-as években. 2 literes, négyhengeres boxermotorja 130 lóerős, nyomatéka 161 Nm. A kicsikét több mint 1 tonnás autó megfutotta a 200 km/órát is.
Csak kicsikét több mint 180 darabot készítettek a Porsche 911 (993) Turbo S-ből, melyet sárga féknyergeiről, nagy hátsó szárnyáról és ajtók mögötti légbeömlőiről ismerhetünk fel. A 450 lovas Turbo S 3,7 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre, a mutató 300-ig is elkalandozhat.
1270 darab készült a Porsche Carrera GT-ből, mely a 2003-tól négy éven át állt a kínálat csúcsán. Motorja 5,7 literes, 68 fokos hengerszögű szívó V10-es, melyből több mint 600 lóerőt hoztak ki, mellé 590 Nm nyomatéka van. Kizárólag kéziváltóval volt elérhető a 3,6 másodperc alatt 100-ra sprintelő gép.