Nyakunkra ugrott a négyszáz forintos üzemanyagár, aminél persze lehet olcsóbban és drágábban is tankolni, de az átlagos emelkedés kellően riasztó, így megértjük, ha valaki körbenézett a keveset fogyasztó autók hirdetései között. Itt van alább hat használtan megvásárolható kisautó, amik némi üzemanyagpárával is falják a kilométereket.
Ford Fiesta
Az ötödik generációs Ford Fiesta 2002-ben tette be a lábát a piacra és remek vezethetőségével sokakat meggyőzött, nem mellesleg kapható 1,4 literes turbódízellel is, mely 68 lóerős és 160 Nm nyomatékú. A Spritmonitor fogyasztásbajnokai átlagosan 5,13 literrel járnak vele
Az ötödik generációs Ford Fiesta 2002-ben tette be a lábát a piacra és remek vezethetőségével sokakat meggyőzött, nem mellesleg kapható 1,4 literes turbódízellel is, mely 68 lóerős és 160 Nm nyomatékú. A Spritmonitor fogyasztásbajnokai átlagosan 5,13 literrel járnak vele
Fotó megosztása:
Ha takarékos kisautóról van szó, a Citroën Saxo 1,5 literes dízelmotorral szerelt változata nem maradhat el. Az 57 lovas kisautóval 4,69 literes átlaggal járkálnak a fogyasztást méregetők
Ha takarékos kisautóról van szó, a Citroën Saxo 1,5 literes dízelmotorral szerelt változata nem maradhat el. Az 57 lovas kisautóval 4,69 literes átlaggal járkálnak a fogyasztást méregetők
Fotó megosztása:
A Suzuki Swift, megbízhatósága és csekély fenntartási költsége miatt, egyébként is népszerű hazánkban. Az Esztergomban készülő kisautó remek választás annak, aki gazdaságos autót keres
A Suzuki Swift, megbízhatósága és csekély fenntartási költsége miatt, egyébként is népszerű hazánkban. Az Esztergomban készülő kisautó remek választás annak, aki gazdaságos autót keres
Fotó megosztása:
Roppant széles a motorválaszték a Škoda Fabia esetében. A legszerényebb teljesítményű példány az 1,9 literes SDI 64 lóerővel, valamint az 1,4 literes TDI, az első generációban 75 vagy 80 lóval. A Fabia sportváltozata is turbódízelt kapott, az már 130 lóerős. A Spritmonitor szerint a dízel Fabiák nagy átlaga 5,1 liter. A legalacsonyabb fogyasztású autók között vegyesen vannak 1,4 és 1,9 literes TDI-k
Roppant széles a motorválaszték a Škoda Fabia esetében. A legszerényebb teljesítményű példány az 1,9 literes SDI 64 lóerővel, valamint az 1,4 literes TDI, az első generációban 75 vagy 80 lóval. A Fabia sportváltozata is turbódízelt kapott, az már 130 lóerős. A Spritmonitor szerint a dízel Fabiák nagy átlaga 5,1 liter. A legalacsonyabb fogyasztású autók között vegyesen vannak 1,4 és 1,9 literes TDI-k
Fotó megosztása:
Taxisok és magánszemélyek körében is kedvelt a második generációs Toyota Prius, mely megbízhatósága és alacsony fogyasztása miatt kiváló társ a mindennapokban. A hibridhajtású ötajtóssal nem okoz nehézséget az 5 liter körüli átlagfogyasztás elérése
Taxisok és magánszemélyek körében is kedvelt a második generációs Toyota Prius, mely megbízhatósága és alacsony fogyasztása miatt kiváló társ a mindennapokban. A hibridhajtású ötajtóssal nem okoz nehézséget az 5 liter körüli átlagfogyasztás elérése
Fotó megosztása:
A fogyasztásra optimalizált VW Lupo 3L annyira puritán autó, hogy nincs rendes kesztyűtartója, szervókormánya, egyes karosszériaelemei magnéziumból és alumíniumból készültek és stop-start rendszert is kapott. Az 1,2 literes, háromhengeres turbódízel fogyasztását a Spritmonitor fakírjai és normál vezetői átlagosan 3,89 l/100 km-re hozták ki
A fogyasztásra optimalizált VW Lupo 3L annyira puritán autó, hogy nincs rendes kesztyűtartója, szervókormánya, egyes karosszériaelemei magnéziumból és alumíniumból készültek és stop-start rendszert is kapott. Az 1,2 literes, háromhengeres turbódízel fogyasztását a Spritmonitor fakírjai és normál vezetői átlagosan 3,89 l/100 km-re hozták ki
Fotó megosztása:
Suzuki Swift
A Suzuki Swift megbízhatósága és csekély fenntartási költsége miatt egyébként is népszerű hazánkban. Az Esztergomban gyártott kisautó remek választás annak, aki gazdaságos autót keres.
Citroën Saxo
Ha takarékos kisautóról van szó, a Citroën Saxo 1,5 literes dízelmotorral szerelt változata nem maradhat le a listáról. Az 57 lovas kisautóval 4,69 literes átlaggal járkálnak a fogyasztást méregetők
Škoda Fabia
Roppant széles a motorválaszték a Škoda Fabia esetében. A legszerényebb teljesítményű példány az 1,9 literes SDI szívódízel 64 lóerővel, valamint az 1,4 literes TDI 75 vagy 80 lóval lóval. A Fabia sportváltozata is turbódízelt kapott, az már 130 lóerős. A Spritmonitor szerint a dízel Fabiák nagy átlaga 5,1 liter. A legalacsonyabban fogyasztó autók között vegyesen vannak 1,4 és 1,9 literes TDI-k
Toyota Prius
Taxisok és magánszemélyek körében is kedvelt a második generációs Toyota Prius, mely megbízhatósága és alacsony fogyasztása miatt kiváló társ a mindennapokban. A hibridhajtású ötajtóssal nem okoz nehézséget az 5 liter körüli átlagfogyasztás elérése
Volkswagen Lupo 3L
A fogyasztásra optimalizált VW Lupo 3L annyira puritán autó, hogy nincs rendes kesztyűtartója, szervokormánya, egyes karosszériaelemei magnéziumból és alumíniumból készültek továbbá stop-start rendszert is kapott. Az 1,2 literes, háromhengeres turbódízel fogyasztását a Sprintmonitor fakírjai és egyéb felhasználói átlagosan 3,89 l/100 km-re hozták ki