A Nissan GT-R a japánautó-fanatikusok örök aduásza, a szupersport-gépeket verő, takumimesterek által kézzel összepakolt remekmű, ami bármit, bármikor képes megalázni. A nagy teljesítményű nehézbombázónak viszont azért akadnak krónikus problémái is. Többek között a rajtprogram körül lángolt fel nemzetközi felháborodás, 2008 környékén több tulajdonos is sikerrel reccsentette szét váltóját, miközben a gyárilag beépített funkciót használta.

Erről a hibáról kiderült, hogy a Nissan nem hajlandó garanciálisan javítani, majd perelő tulajdonosok hatására mégis beadták a derekukat, az ügy pedig magas labda volt például a Porsche számára. A németek minden egyes bemutatón külön blokkot szenteltek a rajtprogramnak, ahol mindenki annyit lőtt ki a 911-esekkel, amennyit csak akart, a technika nem fáradt, nem térdelt le.

Azóta eltelt jó pár év, a Nissan GT-R túlélte a nehéz időszakot, de úgy tűnik, a hirtelen, főleg hidegen elkövetett rajtolásnak azért még mindig megvannak a maga kockázatai.