Kevesebb mint két óra van hátra a Le Mans-i 24 órás versenyből és a lényeg továbbra is változatlan. Az élen az egyetlen gyári LMP1-es csapat autója, a Toyota TS050-es áll. A 8-as rajtszámmal induló hibrid prototípus Kazuki Nakajimával a kormány mögött halad magabiztosan a győzelem felé. Kobayashi autózott a második helyen a TS050-es párjával, amíg a japánok motorja meg nem adta magát kicsivel a cél előtt. Vissza tudott azonban állni a második helyre.  Mögötte pedig a két privát Rebellion zárja a csúcskategóriát.

Utána sorakoznak az LMP2-es gépek és az igazi küdelem csak az összetett 18. helyétől indul, itt tanyáznak a GT-k. A GTE Pro kategória pole pozícióját az időmérő alapján a Rothmans dekoros Porsche 911 RSR szerezte meg, de ez az állás már az este megváltozott és helyet cseréltek a népszerűségben is verhetetlen 91-es sorszámú Pink Pig-gel.

Ezek a versenyautók szorongatják a Porsche 911-est 1
Ezek a versenyautók szorongatják a Porsche 911-est 17

Közvetlenül a Pink Pig mögött szintén retrós ruhában a Rothmans színekben induló Porsche

Ezek a versenyautók szorongatják a Porsche 911-est 18

A képen ugyan a 69-es van, de a Porsche után a harmadik a 68-as rajtszámú Ford GT, aki szorosan a 911-es nyomában van, szép csatákat láthattunk tőlük

Ezek a versenyautók szorongatják a Porsche 911-est 19

22. helyen autózik ez a Corvette a fedélzetén Rockenfellerrel

Ezek a versenyautók szorongatják a Porsche 911-est 20

A turbósított és teljesen megújult Aston Martin Vantage a 27. helyen áll, ami jóval kevésbé fényes, mint az előd teljesítménye

Ezek a versenyautók szorongatják a Porsche 911-est 21

A GT AM kategória élén áll a Dempsey-Proton Racing 911 RSR-je. Teljes háttérrel támogatja a fiatal pilótákból álló csapatot a Porsche

Ezek a versenyautók szorongatják a Porsche 911-est 22

33. helyet fogta meg a GTE Pro mezőnyből kissé kilógó M8-as BMW

A Ford GT kemény ellenfél, de a Porsche 911 RSR nem hagyta magát és megőrizte a második helyet: