A Ferrari 250 GTO nem csak borzalmasan ritka, hanem rettentően drága is, és ez pont elég ahhoz, hogy az aukciókon gazdát cserélő példányok rendre rekordokat döntsenek. Talán már lassan minden példány viselte a világ legdrágább autója címet, mert a licitek sosem enyhülnek. Legutóbb több mint 20 milliárd forintnak megfelelő összegért vették meg a Tour de France változatot, most pedig újabb, roppant különleges darab hódíthatja el a címet.
Bár a becsült értéke alacsonyabb, de ezek mindig csupán optimista számok, az autóban minden megvan ahhoz, hogy a világ legértékesebbje legyen. Ez a 3413 GT alvázszámú darab a harmadik legyártott 250 GTO, ami önmagában is elég lenne ahhoz, hogy meglóduljanak a licitek felfelé. Eredetileg éppen úgy nézett ki, mint a többi, de 1964-ben betolták a Scagliettihez és új karosszériát kapott.
Az autó a Ferrari saját tesztautója volt, majd a Forma-1 világbajnok Phil Hill vette meg, aki nem tétlenkedett, megnyerte vele a Targa Floriót és hamar túl is adott az autón. Ekkor került Edoardo Lualdi Gabardi kezébe, aki több versenyen is indult vele. Bőven tekertek bele kilométereket élesben, mégis nagy törések nélkül vészelte át az első pár évet. Ennek ellenére új karosszériát kapott, mely jól megkülönböztethetővé teszi a többi 250 GTO-tól. Különösen nagy érték, hogy az autóban még az eredeti hajtáslánc van, tehát a Colombo V12-es motortól a váltón át a hátsó tengelyig mindene eredeti.