A légzsák az egyik legfontosabb biztonsági berendezés, mely minden modern autónak kötelező tartozéka, de mint minden szerkezetnek, ennek működése is botladozik néha. Gondoljunk csak a Takata által készített légzsákokra, melyek több márkánál is visszahívási hullámokat indítottak. Vagy elég megnézni a videót arról a Mercedesről, mely egy masszív kátyútól aktiválta a lufikat. Utóbbi esetben a lassulást érzékelő szerkezet volt felelős.
Az alábbi videón látható, hogy még mindig akadnak furcsaságok légzsák ügyben a Chevrolet Camaróval kapcsolatban, mely évekkel ezelőtt is híresen nagy gyakorisággal használta a lufikat. Itt is a lassulásérzékelő a hibás, mely bizonyos helyzetekben nehezen tud dönteni a veszélyhelyzet és a lendületes autózás között.
Itt egy versenypályán durrantak el a légzsákok, valószínűleg azért, mert az autó biztonsági rendszere úgy ítélte meg, hogy borulás következik és ebben az esetben előre felkészül erre. A vezetőnek az ijedtségen kívül nem történt baja. A GM tisztában van a problémával és azzal is, hogy ez nem kevés pénzbe kerül a versenypályát aktívan látogató vagy egyszerűen az autó képességeit kihasználó tulajdonosoknak.
A ZL1-es Camaróban 6,2 literes, V8-as motor dolgozik 640 lóerős teljesítménnyel és 868 Nm nyomatékkal, melyhez 6 gangos kézi vagy 10 sebességes automata váltó csatlakozik. A módosított karosszériaelemeket kifejezetten úgy tervezték, hogy áramvonalasak legyenek és több leszorítóerőt biztosítsanak pályán.