A NAV Elektronikus Árverések oldalán akadt meg a szemem az alábbi Hármas BMW-n. Már a nyitókép és a mellette szereplő ár gyanús volt, hogy itt valami tuti nem stimmel, aztán rákattintottam a hirdetésre.

A NAV ezért a lerúgott BMW-ért tényleg ennyit kér? Nevetséges 1

A NAV „szakértője” 2 millióra becsülte a 320d értékét, a licit pedig 1 millióról indul, ami azt jelenti, hogy ez a minimum összeg, amennyiért el lehet vinni az autó. EGYMILLIÓ FORINT! A képek mutatta állapot alapján három forintot nem ér az autó, hacsak a csomagtartóban lévő kupleráj alatt nincs egy táska, tele pénzzel.

Nem, a csomagtérfedélre ragasztott „Sport” és „M3” felirat sem nyomja meg az árat, sőt…

A NAV ezért a lerúgott BMW-ért tényleg ennyit kér? Nevetséges 2

Szétnéztünk a HaHu-n, és ennyi pénzért (1-2 millió között) bizony egész patika E46-os BMW-ket lehet venni, aminek a szervizköltségeivel talán szívni fog a tulaj, de legalább nem úgy néz ki, mint amit megerőszakolt egy hurrikán.

A NAV ezért a lerúgott BMW-ért tényleg ennyit kér? Nevetséges 3

Az E46-os dízelek legsúlyosabb hibája a pillangószelep tengelyének törése, ami 200-250 ezer kilométer után szinte biztos. A maradék beesik a hengerbe, ahol a motornak a fémet nem sikerül összesűríteni. Az érintett henger biztosan károsodik, rámehet a turbó, sérülhet a hengerfal és elgörbülnek a szelepek.

Ismert hibaforrás még a használt BMW 320d-n az ékszíjtárcsa, amelynek középső gumirésze enged el, így a tárcsa leszakad, a motor töltés és hűtés nélkül marad.

A NAV ezért a lerúgott BMW-ért tényleg ennyit kér? Nevetséges 5

A NAV ezért a lerúgott BMW-ért tényleg ennyit kér? Nevetséges 6 A NAV ezért a lerúgott BMW-ért tényleg ennyit kér? Nevetséges 7