Az olajcsere az egyik legáltalánosabb művelet az autóval kapcsolatban. Kinek hosszabb, kinek rövidebb periódusonként, de ajánlott elvégezni a műveletet a szűrők cseréjével együtt. Többen akár otthon is bátran nekiállnak az olajcserének, de vannak autók, melyeknél közel sem olyan egyszerű ez. Itt van például a Bugatti Veyron, a világ egyik legdrágább és leggyorsabb szupersportkocsija a maga ezernél is több lóerejével.

Ezen 27 órányi munkát emészt fel az olajcsere, amiért a tulajdonosnak közel 6 millió forintnyi összeget kell kicsengetnie a szervizben. Hogy az elhasznált olajat leengedjék és feltöltsék az újjal, nem kicsit kell szétkapni a Veyron hátulját. Le kell venni a hátsó kerekeket, hogy eltávolíthatóak legyenek a kerékdobok. Utána már könnyebben hozzáférhetőek azok a csavarok, melyek az oldalsó panelt rögzítik, amit szintén érdemes ledobni. Ezt követően már csak a hátsó karosszériaelem és a szárnyak vannak hátra és kezdődhet az érdemi munka. A szűrők cseréje után ideje kicsavarni a 16 különböző olajleeresztő csavart.