Sokan a világ első igazi szupersportkocsijának tartják a Lamborghini Miurát, ami meg is alapozta a hírnevét. Az olaszok egykori csúcsgépének fennmaradt példányai ma magas összegekért cserélnek gazdát a híres aukciósházak árverésein. Megszerezni nehéz, használni pedig már nem igazán ajánlott az ilyen státuszú veteránokat, ezért sokan egyszerűen lemondanak róla, mások pedig megépítik akár egy Suzuki Calából is.

Hol máshol történhetne ekkora cukiság, mint Japánban? Az autó inkább Autozam AZ-1 néven ismerős, ez minden idők egyik legvagányabb japán kei carja, hiszen már önmagában is pontosan olyan, mint egy sportkocsi a kétüléses kabinjával, középmotoros elrendezésével és felfelé nyíló ajtajaival, csak minden irányban jóval kisebb. Kin-san ebből csinálta meg saját kezűleg az apró Miurát. A felfelé nyíló ajtót leszámítva a külső meglepően részletes lett, ráadásul a 700 köbcentire felfúrt motoron még a 12 szívócsonk is ott van, akárcsak a valódi Miurán.

Minden apró embléma a helyére került a kis Lamborghini logóktól a Bertone feliratig, a beltérben nyitott kulisszás váltó és Lamborghini feliratos övek köszönnek vissza. Kin-san csak néha használja az autót, de olyankor nagy sikere van a különféle találkozókon. Azt sem tervezi, hogy esetleg sorozatban gyártaná az Autozamhoz való átalakító szetteket.

Nincs ma cukibb autó a japán törpe-Lamborghininél 1

Nincs ma cukibb autó a japán törpe-Lamborghininél 23 Nincs ma cukibb autó a japán törpe-Lamborghininél 24