A kőkemény, gyorsulásra épített gépekről híres német műhely megint Golf témakörben mutatta meg, hogy nincs határ. Láttuk már többször ezt a konfigurációt, legutóbb 1233 lóerőnél jártak, de most a DSG váltó finomítása a cél, ezzel próbálják még gyorsabban letudni a negyed mérföldet.
Boba Motoring építéseiben az a jó, hogy az őrült teljesítmény ellenére próbálnak közel maradni a gyári megjelenéshez. Nem egy térhálós acélvázra borított vékony műanyag héj emlékeztet a Volkswagen Golf II-esre, ez a bódé még eredeti, és ami igazán megdöbbentő, hogy a biztonságra is fittyet hánynak a srácok. Sehol egy bukócső vagy versenyülés, szög gyári a belső, ami elég meredek egy olyan hajtáslánccal párosítva, ami 340 km/óra fölé löki a bódét, gyakorlatilag egy szempillantás alatt.