A Bugatti Chiron W16-os, négy turbóval töltött motor nyolcliteres motorja 1500 lóerőt és 1600 Nm nyomatékot termel, ezzel 2,4 másodperc alatt éri el gyári érték szerint a százat. Kevés ellenfele akad, azok is általában különleges hipersport-kocsik, de most a nép egyszerű gyermeke, egy Audi S4 (B5) állt ki ellene, amit némi utólagos beavatkozással sikerült 1300 lóerőig felhúzni.
Bár teljesítménye elmarad, valószínűleg a súlyelőny az Audi oldalán van, a Chiron 1995 kilogrammot nyom a mérlegen.
Vajon a házilag tuningolt gép bizonyítja, hogy az eurómilliókból fejlesztett technika is verhető? Vagy kiderül, hogy a lóerőket motorba varázsolni a feladat könnyű része, a temérdek erőt aszfaltra vinni pedig a nehezebb?
A Bugatti Chiron motorját az előd Veyrontól örökölte, de természetesen átdolgozták a 4 turbóval feltöltött, 8 literes, 16 hengeres motort. Végsebességét 420 km/óránál korlátozták. Rövid életű rekordja is említésre méltó: a 0-400-0 sprinthez és megálláshoz elég volt neki 42 másodperc.
Nagyjából 800 millió forintba kerül újonnan az 500 példányban készülő Bugatti Chiron, az aukcióra kínált példányért pedig akár 4,3 millió dollárt is kifizethet az új tulajdonosa, ami bőven több mint 1 milliárd forint.