1998-ban került az olasz Lamborghini a Volkswagen-csoport, egész pontosan az Audi szárnyai alá, a Diablo utódja és a márka csúcsmodellje a Murcielago lett, melyből számos limitált széria készült. Az egyik legritkább közülük talán a legkevésbé ismert, hiszen ez nem feltétlenül az autóbolondoknak szól, hanem azoknak a vásárlóknak, akiknek egy Lamborghini birtoklása szinte már kötelező. Ezért működtek együtt a Versacével, hogy 20 különleges modellt készíthessenek.
A Versace luxusruháira és táskáira jellemző mintázatok és varrások kerültek az autóra és az utastérbe, melyet fekete-fehér bőr borít. Természetesen a csomagtartóban kifejezetten az autóhoz passzoló táskák várják a holmikat. Most épp a 19-es sorszámú példányt kínálják eladásra, melyet Új-Zélandon helyeztek forgalomba először még 2007-ben. 10 évig futott ott, majd egy De Tomaso Panterával együtt Angliába került. Most 11 300 kilométerrel az órájában 53,8 millió forintnak megfelelő összeget várnak érte az aukciósház becslése alapján.
Az LP640-esben 6,5 literes, V12-es szívómotor dolgozik, mely a nevéből is sejthetően 640 lóerős, ezt a teljesítményt pedig 8000-es fordulatnál adja le. Mellé 660 Nm nyomaték áll rendelkezésre 6000-es fordulattól. A 4-es szám az összkerékhajtásra utal, a váltó pedig hatgangos szekvenciális, melyet természetesen automata módban is lehet használni. Álló helyzetből 100-as tempóra 3,2 másodperc alatt gyorsul, a végsebessége 340 km/óra.