Az öreg kontinensen akkora népszerűségnek örvendenek az SUV-k, hogy sok hagyományosabb felépítésű modellt szorítanak ki a piacról. Az óceán másik oldalán viszont a behemótok mellett sikeresek tudtak maradni olyan középkategóriás modellek is, mint az Accord, mely mifelénk már eltűnt a kínálatból. Sőt, komoly vetélytársakkal kell versenybe szállnia.
Toyota Camry
Az utóbbi 15 évben Amerika egyik legnépszerűbb autója volt a Toyota Camry, mely hamarosan elérhető lesz az európai vásárlók számára is, de csupán egyetlen hibrid hajtáslánccal. Nálunk például nem lehet majd kapni a 3,5 literes, V6-os motorral, mely 301 lóerős és 360 Nm nyomatéka van, hozzá 8 sebességes automataváltót kapcsolnak.
Az utóbbi 15 évben Amerika egyik legnépszerűbb autója volt a Toyota Camry, mely hamarosan elérhető lesz az európai vásárlók számára is, de csupán egyetlen hibrid hajtáslánccal. Nálunk például nem lehet majd kapni a 3,5 literes, V6-os motorral, mely 301 lóerős és 360 Nm nyomatéka van, hozzá 8 sebességes automataváltót kapcsolnak.
Fotó megosztása:
A Lincoln mára főleg SUV-kat kínál, valamint két limuzint melyből a kisebbik az MKZ. A gépháztető alatt 3 literes, V6-os motor dolgozik két turbófeltöltővel megtámogatva. A teljesítmény cseppet sem szerény 400 lóerő és 540 Nm nyomaték van mellé. Akad hibrid változat is, amihez szintén választható összkerék-hajtás.
A Lincoln mára főleg SUV-kat kínál, valamint két limuzint melyből a kisebbik az MKZ. A gépháztető alatt 3 literes, V6-os motor dolgozik két turbófeltöltővel megtámogatva. A teljesítmény cseppet sem szerény 400 lóerő és 540 Nm nyomaték van mellé. Akad hibrid változat is, amihez szintén választható összkerék-hajtás.
Fotó megosztása:
1976 óta van jelen az amerikai piacon a Honda Accord, ez pedig éppen a tizedik generációja a japán márka egyik legrégebben kínált modelljének. A sportos vonalvezetésű limuzin orrában 1,5 és 2 literes motorok találhatóak. A kisebbik benzines 192, a nagyobbik 252 lóerőt teljesít. Utóbbihoz elérhető 10 gangos automataváltó, de akad a kínálatban hibrid modell is.
1976 óta van jelen az amerikai piacon a Honda Accord, ez pedig éppen a tizedik generációja a japán márka egyik legrégebben kínált modelljének. A sportos vonalvezetésű limuzin orrában 1,5 és 2 literes motorok találhatóak. A kisebbik benzines 192, a nagyobbik 252 lóerőt teljesít. Utóbbihoz elérhető 10 gangos automataváltó, de akad a kínálatban hibrid modell is.
Fotó megosztása:
A Hyundai prémium márkája önálló életre kelt és már a 3-as BMW ellen is kínálnak sportos négyajtóst a G70-es személyében. A motorháztető alatt 2 literes, négyhengeres turbómotor (255 lóerő) vagy 3,3 literes, szintén turbós V6-os lapulhat. A hathengeres motor 365 lovas, 510 Nm nyoamtékú és kicsit több mint 4,5 másodperc alatt gyorsítja 100-as tempóra a G70-est.
A Hyundai prémium márkája önálló életre kelt és már a 3-as BMW ellen is kínálnak sportos négyajtóst a G70-es személyében. A motorháztető alatt 2 literes, négyhengeres turbómotor (255 lóerő) vagy 3,3 literes, szintén turbós V6-os lapulhat. A hathengeres motor 365 lovas, 510 Nm nyoamtékú és kicsit több mint 4,5 másodperc alatt gyorsítja 100-as tempóra a G70-est.
Fotó megosztása:
2012 nyarán került piacra a Cadillac ATS és nem titkolt céljuk volt vele az amerikaiaknak: lenyomni az európai prémiumokat. Az ATS 50:50 százalékos súlyelosztást, Brembo fékeket és igényes futóművet kínál. 270 lovas (2 liter, 4 henger, turbó) és 320 lóerős (3,6 liter, V6) teljesítménnyel készül, valamint akad belőle ATS-V is 455 lovas biturbó V6-ossal.
2012 nyarán került piacra a Cadillac ATS és nem titkolt céljuk volt vele az amerikaiaknak: lenyomni az európai prémiumokat. Az ATS 50:50 százalékos súlyelosztást, Brembo fékeket és igényes futóművet kínál. 270 lovas (2 liter, 4 henger, turbó) és 320 lóerős (3,6 liter, V6) teljesítménnyel készül, valamint akad belőle ATS-V is 455 lovas biturbó V6-ossal.
Fotó megosztása:
Honda Accord
1976 óta van jelen az amerikai piacon a Honda Accord, ez pedig éppen a tizedik generációja a japán márka egyik legrégebben kínált modelljének. A sportos vonalvezetésű limuzin orrában 1,5 és 2 literes motorok találhatóak. A kisebbik benzines 192, a nagyobbik 252 lóerőt teljesít. Utóbbihoz elérhető 10 gangos automata váltó, de akad a kínálatban hibrid modell is.
Lincoln MKZ
A Lincoln mára főleg SUV-kat kínál, valamint két limuzint, melyből a kisebbik az MKZ. A gépháztető alatt 3 literes, V6-os motor dolgozik két turbófeltöltővel megtámogatva. A teljesítmény cseppet sem szerény 400 lóerő és 540 Nm nyomaték van mellé. Akad hibrid változat is, amihez szintén választható összkerékhajtás.
Genesis G70
A Hyundai prémium márkája önálló életre kelt és már a 3-as BMW ellen is kínálnak sportos négyajtóst a G70-es személyében. A motorháztető alatt 2 literes, négyhengeres turbómotor (255 lóerő) vagy 3,3 literes, szintén turbós V6-os lapulhat. A hathengeres motor 365 lovas, 510 Nm nyomatékú és kicsit több mint 4,5 másodperc alatt gyorsítja 100-as tempóra a G70-est.
Cadillac ATS
2012 nyarán került piacra a Cadillac ATS és nem titkolt céljuk volt vele az amerikaiaknak: lenyomni az európai prémiumokat. Az ATS 50:50 százalékos súlyelosztást, Brembo fékeket és igényes futóművet kínál. 270 lovas (2 liter, 4 henger, turbó) és 320 lóerős (3,6 liter, V6) teljesítménnyel készül, valamint akad belőle ATS-V is 455 lovas, biturbó V6-ossal.