Az öreg kontinensen akkora népszerűségnek örvendenek az SUV-k, hogy sok hagyományosabb felépítésű modellt szorítanak ki a piacról. Az óceán másik oldalán viszont a behemótok mellett sikeresek tudtak maradni olyan középkategóriás modellek is, mint az Accord, mely mifelénk már eltűnt a kínálatból. Sőt, komoly vetélytársakkal kell versenybe szállnia.

Toyota Camry

5 középkategóriás limuzin, amiből nem kapunk 1

Honda Accord

5 középkategóriás limuzin, amiből nem kapunk 23

1976 óta van jelen az amerikai piacon a Honda Accord, ez pedig éppen a tizedik generációja a japán márka egyik legrégebben kínált modelljének. A sportos vonalvezetésű limuzin orrában 1,5 és 2 literes motorok találhatóak. A kisebbik benzines 192, a nagyobbik 252 lóerőt teljesít. Utóbbihoz elérhető 10 gangos automata váltó, de akad a kínálatban hibrid modell is.

Lincoln MKZ

5 középkategóriás limuzin, amiből nem kapunk 24

A Lincoln mára főleg SUV-kat kínál, valamint két limuzint, melyből a kisebbik az MKZ. A gépháztető alatt 3 literes, V6-os motor dolgozik két turbófeltöltővel megtámogatva. A teljesítmény cseppet sem szerény 400 lóerő és 540 Nm nyomaték van mellé. Akad hibrid változat is, amihez szintén választható összkerékhajtás.

Genesis G70

5 középkategóriás limuzin, amiből nem kapunk 25

A Hyundai prémium márkája önálló életre kelt és már a 3-as BMW ellen is kínálnak sportos négyajtóst a G70-es személyében. A motorháztető alatt 2 literes, négyhengeres turbómotor (255 lóerő) vagy 3,3 literes, szintén turbós V6-os lapulhat. A hathengeres motor 365 lovas, 510 Nm nyomatékú és kicsit több mint 4,5 másodperc alatt gyorsítja 100-as tempóra a G70-est.

Cadillac ATS

5 középkategóriás limuzin, amiből nem kapunk 26

2012 nyarán került piacra a Cadillac ATS és nem titkolt céljuk volt vele az amerikaiaknak: lenyomni az európai prémiumokat. Az ATS 50:50 százalékos súlyelosztást, Brembo fékeket és igényes futóművet kínál. 270 lovas (2 liter, 4 henger, turbó) és 320 lóerős (3,6 liter, V6) teljesítménnyel készül, valamint akad belőle ATS-V is 455 lovas, biturbó V6-ossal.