1998-ban mutatták be az M5-ös BMW harmadik generációját, mely ellentétben az elődeivel, már nem kézi összeszereléssel készült, hanem a többi E39-essel együtt a Dingolfingban lévő üzemben. Ezzel együtt messze több készült belőle, mint az előzőekből. Megjelenésekor ráadásul ez volt a világ leggyorsabb sorozatgyártású négyajtós limuzinja. Az E28 és az E34 ma már igazi klasszikussá érett és a harmadik M5-ös is elindult már ezen az úton pár éve. A megkímélt, szép állapotban lévő példányok ára folyamatosan növekszik, ezért nem csoda, ha egyre több olyan kerül piacra, mint az Amerikában árult Imola piros színű BMW M5.
A képeken látható autóban 14 731 kilométer van és ennek megfelelően kiváló az állapota is. Körbe az eredeti fényezése sértetlenül, a beltér mintha csak új lenne, egyedül a motortérben sárgává aszalódott kiegyenlítőtartály árulkodik arról, hogy a gyártása óta eltelt már 16 év. Az autóban szinte minden opciós tétel megtalálható, ami elérhető volt akkoriban, a sportüléseken kétszínű bőr feszül, a középkonzolon pedig kétzónás digitklíma és nagy képernyős navigáció gombjait lehet nyomkodni.
A korábbiaktól eltérően itt a motortérben már nem hathengeres lakik, hanem 4,9 literes, szívó V8-as motor – mely egyébként a Z8-asban is található – kereken 400 lóerős teljesítménnyel, valamint 500 Nm nyomatékkal. Hozzá kizárólag a Getrag 6 sebességes kéziváltója volt elérhető. Álló helyzetből 100-as tempóra nagyjából 5 másodperc alatt gyorsul, a végsebessége korlátozás nélkül 300 km/óra. A konkrét példány 22,5 millió forintnak megfelelő összegért várja gazdáját.