Minden idők legfényűzőbb SUV-ját a világ legnagyobb gyémántjáról nevezte el a Rolls-Royce és természetesen a klasszikus értékekre helyezték a hangsúlyt. Motorterében 6,75 literes, V12-es biturbó található 570 lovas teljesítménnyel és 850 Nm nyoamtékkal. A 2,7 tonnás óriás végsebességét 250 km/órára korlátozták.
Minden idők legfényűzőbb SUV-ját a világ legnagyobb gyémántjáról nevezte el a Rolls-Royce és természetesen a klasszikus értékekre helyezték a hangsúlyt. Motorterében 6,75 literes, V12-es biturbó található 570 lovas teljesítménnyel és 850 Nm nyoamtékkal. A 2,7 tonnás óriás végsebességét 250 km/órára korlátozták.
Fotó megosztása:
Még 2012-ben mutatta be a Bentley az EXP 9 F koncepciót, melyet komoly kritikákkal illettek, ezért sokat finomítottak a tanulmányon, mire megszületett a szériaváltozat Bentayga néven. Az autót dízel és hibrid erőforrással is kínálják, valamint V8-as benzinmotorral, de kétség kívül a 6 literes, biturbó W12-es motor jelenti a kínálat csúcsát. Teljesítménye 600 lóerő, mellé 900 Nm nyomaték társul. Álló helyzetből 4,1 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra, végsebessége 301 km/óra.
Még 2012-ben mutatta be a Bentley az EXP 9 F koncepciót, melyet komoly kritikákkal illettek, ezért sokat finomítottak a tanulmányon, mire megszületett a szériaváltozat Bentayga néven. Az autót dízel és hibrid erőforrással is kínálják, valamint V8-as benzinmotorral, de kétség kívül a 6 literes, biturbó W12-es motor jelenti a kínálat csúcsát. Teljesítménye 600 lóerő, mellé 900 Nm nyomaték társul. Álló helyzetből 4,1 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra, végsebessége 301 km/óra.
Fotó megosztása:
Ez a világ legerősebb terepjárója - állította a G65 AMG-ről a Mercedes és bizonyára nem alaptalanul. A G-osztály igazi őskövület a mezőnyben és ez az egyetlen, mely valóban arra született, hogy árkon-bokron átmenjen. Persze a turbós V12-es motorral szerelt változatot sem erre használják a tulajdonosaik. A 6 literes, 12 hengeres biturbó 612 lóerős, 1000 Nm-re korlátozták a nyomatékát. 5,3 másodperc alatt gyorsítja 100-ra a G-t, de végsebessége csupán 230 km/óra.
Ez a világ legerősebb terepjárója - állította a G65 AMG-ről a Mercedes és bizonyára nem alaptalanul. A G-osztály igazi őskövület a mezőnyben és ez az egyetlen, mely valóban arra született, hogy árkon-bokron átmenjen. Persze a turbós V12-es motorral szerelt változatot sem erre használják a tulajdonosaik. A 6 literes, 12 hengeres biturbó 612 lóerős, 1000 Nm-re korlátozták a nyomatékát. 5,3 másodperc alatt gyorsítja 100-ra a G-t, de végsebessége csupán 230 km/óra.
Fotó megosztása:
Őrült ötletnek tűnt, az Audi mégis elkezdte gyártani a 12 hengeres turbódízellel szerelt Q7-est. Az autónak állítólag a Le Mans-i sikerek ágyaztak meg és gyakran hangoztatták azt is, hogy versenytechnika lapul az autóban, de ez csupán erős túlzásnak bizonyult. Annyi azonban biztos, hogy különleges és ritka a Q7 V12 TDI. A hatalmas motor miatt áthangolták a futóművet és a fékeket is. A 6 literes motor kereken 500 lóerős, mellé 1000 Nm nyomatéka van. Álló helyzetből 5,5 másodperc alatt sprintel 100-as tempóra, a végsebesség 250-nél korlátozott.
Őrült ötletnek tűnt, az Audi mégis elkezdte gyártani a 12 hengeres turbódízellel szerelt Q7-est. Az autónak állítólag a Le Mans-i sikerek ágyaztak meg és gyakran hangoztatták azt is, hogy versenytechnika lapul az autóban, de ez csupán erős túlzásnak bizonyult. Annyi azonban biztos, hogy különleges és ritka a Q7 V12 TDI. A hatalmas motor miatt áthangolták a futóművet és a fékeket is. A 6 literes motor kereken 500 lóerős, mellé 1000 Nm nyomatéka van. Álló helyzetből 5,5 másodperc alatt sprintel 100-as tempóra, a végsebesség 250-nél korlátozott.
Fotó megosztása:
2004-től öt éven át maradt gyártásban az első generációs Touareg 12 hengeres motorral szerelt változata, melynek W12 Sport jelzésű verziójából csupán 500 példány készült. Az 5998 köbcentis, W12-es motor 450 lóerős teljesítményű, hozzá 600 Nm nyomaték társul. 5,9 másodperc alatt sprintel 100-ra és korlátozás nélkül akár 320 km/órával is száguldhat.
2004-től öt éven át maradt gyártásban az első generációs Touareg 12 hengeres motorral szerelt változata, melynek W12 Sport jelzésű verziójából csupán 500 példány készült. Az 5998 köbcentis, W12-es motor 450 lóerős teljesítményű, hozzá 600 Nm nyomaték társul. 5,9 másodperc alatt sprintel 100-ra és korlátozás nélkül akár 320 km/órával is száguldhat.
Fotó megosztása:
Cheetah néven katonai célokra kezdték el fejleszteni a Lamborghini első SUV-ját, mely még inkább terepjáró volt. A haderőnek azonban inkább a Hummer H1-es felelt meg, így az olaszoknak nem volt más választásuk, piacra dobták az autót. 1986-tól 300 példány készült a Countach 450 lóerős V12-es motorjával szerelt LM002-esből.
Cheetah néven katonai célokra kezdték el fejleszteni a Lamborghini első SUV-ját, mely még inkább terepjáró volt. A haderőnek azonban inkább a Hummer H1-es felelt meg, így az olaszoknak nem volt más választásuk, piacra dobták az autót. 1986-tól 300 példány készült a Countach 450 lóerős V12-es motorjával szerelt LM002-esből.
Fotó megosztása: