Négyüléses négyajtós – pontosabban ötajtós – luxuslimuzinnak készült az Aston Martin Rapide, de ez a modell sem úszta meg egyedi átépítés nélkül. A DB9-esen alapuló Jet 2 Shooting Brake felkeltette az Aston Martin fanatikus Barry Weir figyelmét, aki kapcsolatba lépett a Bertone stúdióval, akik megtervezzék a Rapide Shooting Brake változatát Jet 2+2 néven. 2012-ben történt mindez, egy évvel később mutatták be a Genfi Autószalonon az autót, melyből tíz darabot szerettek volna építeni és még a szériagyártás is szóba került az angoloknál.

Méregdrága az egyetlen kombi Aston Martin Rapide 1

Sajnálatos módon azonban 2014-ben a Bertone stúdia csődbe ment, így ez az Aston Martin Rapide Shooting Brake volt az utolsó autó, amit építettek. Ráadásul csupán egyetlen példány készült el belőle. Dolgoztak az autó frontrészén is, de természetesen a hátsón kanyarintották újra inkább a vonalakat és a lámpák is már újabb modellről valóak, hogy jobban illeszkedjen a kombis megjelenéshez. A rakteret fényesre lakkozott fával burkolták. A becslések szerint akár 1 milliárd forintnak megfelelő összeget is kicsengethet valaki ezért a ritkaságért.

Méregdrága az egyetlen kombi Aston Martin Rapide 19

Van mivel gyorsan hazavinni a bevásárlást, hiszen a gépháztető alatt egy 5,9 literes, szívó V12-es lapul 470 lóerős teljesítménnyel és 600 Nm csúcsnyomatékkal. Álló helyzetből kicsit több mint 5 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra, a végsebessége 300 km/óra feletti.