A nagyközönség az 1995-ös Tokiói Autószalonon láthatta először a tanulmányautót, mely felépítésében már nem változott, de a motorterébe nem a később nagy népszerűségnek örvendő erőforrás került, hanem egy 2 literes, öthengeres. A szériaváltozat a vállalat ötvenedik születésnapján, ’99 áprilisában debütált, de már négyhengeres motorral. Aztán tíz éven át gyártásban maradt a Honda roadstere.
Négykerekű motorkerékpárnak is hívták, bármennyire is furcsán hangzik, mert az F20C kódjelű négyhengeres motor bizony szereti a fordulatot. Piactól függően 237 vagy 247 lóerős változatban volt elérhető kezdetben, ezt a teljesítményt ráadásul 8300-nál adta le, mellé 208 vagy 218 Nm nyomaték társul 7500-nál. A motort egészen 8800-ig lehet forgatni, hozzá hatgangos kézi váltót társítottak a japánok.
Az S2000 olyan autó, amit mindenki imád vezetni, éppen ezért különleges ez a kicsit több mint 1600 kilométert futott példány, mely szinte érintetlen állapotban úszta meg a gyártása óta eltelt 18 évet. Minden matrica és kulcs, valamint kézikönyvek is megvannak hozzá. A beltér akár az új, a motortér pedig talán még annál is tisztább, mint ahogyan a gyárból kijött. Nem csoda, hogy valaki 13,7 millió forintnyi összeget volt hajlandó kicsengetni érte. Ám bizonyára nem azért, hogy aztán minden nap nyúzza, így vélhetően találkozunk majd a jövőben is majd ezzel a keveset futott S2000-rel.