Még 1994-ben alapította Christian von Koenigsegg a vállalatot, melynek az első perctől kezdve az volt a célja, hogy iszonyatosan gyors sportkocsikat építsen. A svédországi Ängelholmban található a székhelyük, ahol az alapítás után két évvel már meg is született az első prototípus. Innentől kezdve pedig nem volt megállás, sorra jönnek a kis szériában gyártott, erős szupersportkocsik, melyek közül a két éve bemutatott Regera az egyik csúcs. Bár rengeteg szín közül választhatnak azok a szerencsések, akiknek jut egy darab a nyolcvanból, volt, aki a pőre karbontestben szeretett volna gyönyörködni és ezt mi maximálisan meg is értjük.
A Koenigsegg Regera hibrid, de a villanyos hajtás nagyon nem azért került bele, hogy takarékos legyen – hanem, hogy rettentően gyors. Érdekesség, hogy a Regera minden nyitható elemét motor mozgatja, az ajtóktól a gépháztetőig, ennek ellenére ezek a szerkezetek csupán 5 kilogrammot nyomnak. A hajtásról részben az 5 literes, duplaturbós V8-as gondoskodik, mely 1100 lóerővel és 1250 Nm nyomatékkal önmagában is messze tisztességesnek mondható. De a biztonság kedvéért még bedobtak a játékba három villanymotort, ezek együttesen 700 lóerőt és 900 Nm-t adnak hozzá a hajtáshoz. A rendszerteljesítmény elképesztő 1500 lóerő és 2000 Nm. Végsebessége elektronikusan korlátozott 410 km/óránál.