Érdekesen torzult a youngtimer, veterán autók piaca az elmúlt években. Úgy tűnik, mintha a fák az égig nőnének, és van egy vásárlói réteg, aminek semmi se drága. Egy-egy típus körül pedig óriási őrület alakul ki, elég csak a 30 millió forint körüli áron mért különleges BMW E30 M3-asokra gondolni.
A jelenség pedig lassan átterjed a kilencvenes évek ikonjaira is, útszéli műhelyek már nem építenek Toyota Supra alapokra több ezer lóerős szörnyet, mert egyszerűen nem tudják kifizetni. A japán legendás sportgép elemelkedett a realitástól, és lassan vitrinbe kívánkozó, gyűjtői darabbá válik. Gyártásának éveiben még az elérhető álomautó kategóriát képviselte, mára viszont a kézi váltós, dupla turbós példányok ára az egeket veri.
A napokban felbukkant egy példány, 11 000 kilométeres futással, a már említett, vallásos áhítattal tisztelt Getrag V160-as hatfokozatú manuális váltóval, 2JZ-GTE piszkálásmentes blokkal, makulátlan karosszériával. Ezért a gépért kérnek 121 ezer dollárt, vagyis 34 millió forintot.
Ennél több pénzt csak a Halálos iramban film eredeti autójáért adtak, az 185 ezer dollárért talált gazdára.