Aiko Toyoda jelenleg a Toyota vállalat mindenható ura, aki a cégalapító, Sakichi Toyoda dédunokája és megszállottan rajong a sportautókért és az autóversenyzésért. Annyira szereti a motorsport világát, hogy évekkel ezelőtt pilótaként jelent meg a Lexus gyári csapatában a 24 órás nürburgringi futamon, de álnevet használt, hogy a versenyzői és a csapat ne jöjjön zavarba tőle. Aiko Toyoda nagyon szeret tehát vezetni, de hivatalos megjelenések alkalmával beosztásához illően söfőrös limuzinnal illik érkeznie, ezért ő is a japán vállalatvezetők kedvencére, a Toyota Centuryre esküszik. Ám, van itt egy kis csavar. Az ő limuzinja a szokásostól eltérően gyöngyházfehér színű és a GRMN, tehát a Toyota új sportrészlege vette kezelésbe.

Ennek megfelelően sportosabb lökhárító került rá, menő szoknya és kis karbon spoiler teszi izgalmasabbá a nagy, hibrid limuzint. A gyárinál nagyobb felniken gurul és a fékek is nagyobb teljesítményűek a vállalatvezető teljesen egyedi darabján. Az új Centuryben már nem a V12-es szívómotor dolgozik, hanem egy hibrid hajtás, melynek a fő eleme az 5 literes V8-as. A rendszer teljesítménye 367 lóerős, mellé 510 Nm nyomaték társul.