Hubert Hahne egy 700-as BMW volánja mögött kezdte a versenyzést még a 60-as években, ezt követően 1800TI-t és 2000TI-t terelgetett nagy sikerrel, számos versenygyőzelem mellett ő volt az első, aki a Nürnburgringen túraautóval 10 perc alatti időt tudott autózni. A 70-es években már visszavonult a versenyzéstől és autókereskedéssel kezdett foglalkozni Dusseldorfban. És megismerkedett Diana Kröner színésznővel.
Hubert igazán különleges esküvői meglepetést talált ki leendő feleségének, egy különlegesen felszerelt 2002 ti-t álmodott meg kedvesének. Nem csak úgy összedobott egyet, hanem a BMW jóváhagyásával végül összesen 12 darab készült az eredeti ár duplájáért kínált 02-es Dianából. Az autók javába a megszokott szívó négyhengerestől eltérően turbós vagy sorhatos motorokat szereltek, de ennek is megvolt az oka. A luxusfelszereltségű modellekbe napfénytető került, a gazdagon bőrözött utastérben Recaro sportülések és elektromos ablakok kaptak helyet, a szélvédők teteje színezett, a hátsó ablakok pedig fűthetőek.
Leglátványosabb elem a kézzel készült króm hűtőrácsba illesztett dupla fényszóró és a picike verseny visszapillantó tükrök. Az összeszerelést a kabrióiról ismert Baur cég végezte Stuttgartban és mindet különböző, a színválasztéktól eltérő színűre fényezték, különleges lakkozással. A források szerint az első öt darab 2002 ti Diana rendkívül hamar elfogyott, a többi hét darab viszont csak hosszabb idő elteltével talált gazdát.
1971-ben adták át az utolsót és igazából csak a kereslet élénkítése érdekében kínált Hahne soros hathengeres vagy turbóval szerelt motorokat hozzájuk, ezzel ugyanis sokkal jobban indokolható volt a közel 23 000 német márkás ár. Ehhez mérten persze, ötsebességes váltót és módosított kipufogórendszert is tartalmazott a bőséges csomag. A Dianákból mára alig maradt fenn működőképes példány, legutóbb pár éve, a neves veteránautós kiállításon, az Essen-i Techno Classicán láthatott ilyet a nagyközönség.