A Ferrari F40 iszonyat ritka, az LM-kivitel pedig maga a Szent Grál, legalábbis a tehetős gyűjtők között. Ebből a verzióból mindössze 19 darab készült, a két IHI turbófeltöltő ennél a gyári 1,1 bar helyett 2,6 baron üzemel, emelték a kompressziót, nagyobb Behr intercoolereket szereltek fel hengerenként dupla injektorral szerelt Weber-Marelli befecskendezéssel. A változtatásokkal együtt is “csak” 720 lóerőt tud a versenyszabályzat meghatározott korlátozásai miatt, de állítólag simán képes 760-785 lóerőre.
A 74045-ös alvázszámú autó prototípusként kezdte pályafutását, első tulajdonosa visszaküldte a gyárba, hogy alakítsák át LM specifikációra szeretett F40-esét. 1995-ben újabb tulajdonosa akadt Stephane Ratel személyében, aki végre pályára is állította a Ferrarit az európai GT-bajnokságban.
Szerepelt a 24 órás versenyen Le Mans-ban, kategóriájában a hatodik helyet érte el, a szezon során még néhány rövidebb megbízhatósági versenyen indult, dobogós eredményeket elérve. 1996-ban szintén aktív szezon után kezdte vándorútját gyűjtőtől gyűjtőig.
Február 6-án Párizsban kerül kalapács alá, várható ára 4,5-5,5 millió euró körül mozog, tehát ha elszabadul a licit, akkor 1,8 milliárd forintot is fizethetnek a legendás olasz versenygépért.