Íme a befutó
1.- Ferrari F40
2.- Venturi 400 GT
3.- Honda NSX-R (NA1)
A Ferrari F40 utastere mögött 2936 köbcentis V8-as turbós motor lakik. Teljesítménye 478 lóerő, ezt pedig 7000-es percenkénti fordulatnál ajad le. Az autó súlya csupán 1369 kilogramm, álló helyzetből 100-as tempóra 4,1 másodperc alatt gyorsul és az 1988-as francia Auto Sport magazin mérése szerint 321 km/órás sebességgel is képes száguldani.
A Venturi már jó ideje megszüntette sportautói gyártását. A „francia Ferrarik” 1987-től nem egészen ezer darabos példányszámban készültek, egyre erősebb motorokkal. A szolidabb Venturi 300 és Atlantique mellett a 400 GT félelmetesen ütős sportgép volt. Teljesítménye megegyezett az első sorozatú V12-es bálna-Mercedesével, de ez a 408 lóerő egy csupán 1150 kilós sportkupét mozgatott. A súly/lóerő arány 2,8 kg/lóerő volt, a végsebesség 290 km/óra, a maximális nyomaték pedig 540 Nm.
Az 1992-1995 között gyártott Honda NSX-R-ben ugyanaz az alumínium V6 VTEC benzinmotor található, mint a sima NSX-ben. A két változat főleg súlyra különbözik egymástól. Az NSX-R 120 kilóval könnyebb, mint az alapváltozat, így mindössze 1230 kilogrammot nyom a 273 lóerős Honda. A súlycsökkentés végett szénszálas üléseket szereltek be és szintén szénszálas ajtókárpitokat kapott, ezeken kívül még számos apróságon spóroltak, hogy könnyebb legyen az autó: például a titán váltógombot bőrre cserélték. A futómű teljesen új rugókat és gátlókat kapott, főként az első rugók lettek keményebbek, hogy nagy fékezéskor se veszítse el a hátsó kerék a tapadását.