Szörnyű és lassú halál ez egy autó számára, talán a legrosszabb, ami járművel történhet. A képeket lapozva olyan érzésünk támad, mintha egy horrorfilmbe csöppentünk volna, és feszülten figyelünk, hogy melyik felvételen veszünk észre a sarokban egy furcsa alakot.
A tábor bejáratához érve állítólag ez a félig elemésztett GAZ-M1 üdvözli a látogatót (a fenti kép), aminek a belsejében festékszóró-nyomok árulják el, hogy itt már emberkéz is besegített a pusztításban. A modellt 1936-1943 között gyártotta a Gorkiji Autógyár, alapjául a Ford Model B 1934-es változata, a Model 40A szolgált.
A fa egy ZiL-157-es fülkéjéből nőtt ki, amit 36 éven keresztül Moszkvában szereltek össze, 1958 és 1994 között.
A következő pedig egy extra hátsó kabinnal felszerelt GAZ-51-es, ami a Szovjetunióban, valamint a szocialista országokban az 1950-es, 1960-as években a legelterjedtebb tehergépkocsi volt.
A ZiL-131-es katonai jármű egész tűrhető állapotban van. A modell számos felépítménnyel készült, volt belőle többek között tűzoltó, rakétaszállító, parancsnoki jármű és csapatszállító is.
Az épület földszintjén, fedett helyen tették el szebb napokra a személyautókat. Van itt GAZ-21 Volga, Moszkvics 400 és 401, GAZ-69 és Volga taxi is.