A sztori még 1926-ban kezdődött, amikor Ettore Bugatti játékautót épített legkisebb fia, Roland negyedik születésnapjára. A Type 35 1:2 méretarányú kiviteléből 1927 és 1936 között mintegy 500 darab készült, most viszont újra gyártásba veszik a játékcsodát.
A sztori még 1926-ban kezdődött, amikor Ettore Bugatti játékautót épített legkisebb fia, Roland negyedik születésnapjára. A Type 35 1:2 méretarányú kiviteléből 1927 és 1936 között mintegy 500 darab készült, most viszont újra gyártásba veszik a játékcsodát.
Fotó megosztása:
3D nyomtatóval készítik el a legendás versenyautó kicsinyített mását, és ugyanúgy ötszáz darabos szériát terveznek, mint egykor. Fontos különbség ugyanakkor, hogy más lesz a lépték: 3/4-es méretben építik meg az autót, így akár felnőttek is tudják használni.
Az autó elektromos hátsókerék-hajtást kap – egyébként az eredeti kisautót is villanymotor hajtotta. Modern technológiáról beszélünk: kivehető Li-Ion akkuk, regeneratív fékrendszer, részlegesen önzáró differenciálmű kerül az autócskába.
A motorteljesítmény a felhasználótól függően szabályozható: ha a gyerek vezeti, 1 kW áll rendelkezésre, a végsebesség 20 km/óra, de ha felnőtt ül a világ mögé, 4 kW és 45 km/óra a limit. Egy külön kérhető kulccsal azonban minden korlátozás feloldható, a teljesítmény 10 kW-ra nő, a sebességnek pedig nem vet gátat az elektronika. A 30 ezer eurós nettó vételár még ennek fényében is elég húzós, de a Bugatti nem kicsinyes: a Bugatti embléma ugyanúgy ezüstből készül, mint a Chironon, az autók pedig sorszámozva kerülnek az ügyfélhez, akik már beállhatnak a sorba, hogy minél hamarabb megkapják életük játékautóját.