Másodvirágzását éli a BMW egyik legelső sportmodellje, a homologizációs céllal épült M3-as, mely aztán a valaha gyártott egyik legsikeresebb autó lett, ami a versenyeket illeti. Legfőképp a Német Túraautó Bajnokságban, vagyis a DTM-ben viaskodott sikerrel. Kemény ellenfelei voltak, a mezőny pedig tele legendásan jó pilótákkal. Igazán izgalmas korszak volt az, amikor az utcai autókhoz közeli technikát használtak a versenygépek. Vagy épp fordítva, a versenygépeket szelidítették vissza az utcai használatra.

Ez a BMW a nyerészkedők titkos tippje 1

Hát ezért olyan értékes az első generációs BMW M3, meg az alacsony darabszám és a számos limitált széria okán. Vannak azonban gyakoribb darabok, mint ez a kanadai példány 1988-ból. Ezek azok az autók, melyek később remek befektetésnek ígérkeznek, hiszen ma még messze nem olyan drágák, mint például egy Sport Evolution, de az áruk szemmel láthatóan emelkedik. Bár nem pókhálós BBS-eken gurul ez a Diamantschwarz színű darab, de az ilyen részleteken nem akadnak fent azok, akik befektetési céllal néznek ilyesmit.

Ez a BMW a nyerészkedők titkos tippje 19

11,5 millió forintnak megfelelő összegért kelt el, mely jól mutatja a különbséget az olyan példányokhoz képest, mint mondjuk Charlie Whiting egykori Sport Evója, amiért 32,5 millió forintot kértek.  A 140 ezer kilométert futott, 1988-as évjáratú autóban az S14-es, szívó négyhengeres motor 2,3 literes változata található. Ez 192 lóerős teljesítményű, nyomatéka 230 Nm. Álló helyzetből 7,3 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a végsebessége pedig valamivel 230 km/óra feletti.

Ez a BMW a nyerészkedők titkos tippje 20