Nem volt könnyű dolga a Lamborghini Countach-nak, hiszen a világ egyik legszebb, minden idők első szupersportautóját kellett pótolnia a ’70-es évek közepétől. Bár kritikusai ma is bőven akadnak, az 1983 példánban gyártott sportautó egyike a legismertebbeknek. Ék alakú formája a Bertone stúdiónál dolgozó Marcello Gandini egyik legismertebb műve, mely 16 éven át maradt gyártásban. Nem csoda, ha a szép állapotban fennmaradt példányok már aukciókon cserélnek gazdát. Ez a sárga, 25th Anniversary Edition azonban sajnos közel sem ilyen.
1988-ban jelent meg a 25. évfordulós kiadása a Countach-nak, mely alapjaiban az LP500 QV modell, de a külsőt jól felismerhetővé tette Horatio Pagani, aki ekkoriban még a Lamborghininek dolgozott. Ám egyúttal ez kapta a legtöbb kritikát, hiszen itt mutat a legnagyobb eltérést az eredeti, letisztult, ék alakú formától az autó. Cserébe ez a leggyorsabb Countach 4,8 másodperces 100-as sprintidejével és 295 km/órás végsebességével. A motorja 5,2 literes, V12-es, hengerenként 4 szelepes. 450 lóerőt teljesít és mellé 500 Nm nyomatéka van.
Azt nem közölték, hogy a sárga példánnyal mi történt, de a sérülések elég látványosak. Az utaskabin ép maradt, de az autó eleje és a hátulja is komolyan sérült, ahogyan mindkét oldala is. A Countach híresen nehezen kezelhető és megbízhatatlan gép, mely hamar megbosszulja a sofőr átgondolatlan tetteit. Valószínűleg ebben az esetben is ez történt. A roncsnak aukción keresnek gazdát. Egy keveset futott, ép példányért tavaly több mint 100 milliót csengethettek ki, így bizonyára ez alatt kel majd el a sárga autó.
A baleset másik lehetséges okáról videós példát is tudunk hozni Leonadro di Caprio főszereplésével, A Wall Street farkasa című filmből. A jelenet végén hasonlóan nézett ki a szintén 25. évfordulós, de fehér színű Countach: