Bár a híresztelések szerint az év végén a Tesla bemutatja majd saját platósát, valakiknek megfelel a költségkatékonyabb módszer is. Az EV Westnél például kitalálták, hogy fognak egy Model S-t és készítenek belőle egy célszerszámot, ezért elővették ezt a szürkét itt:
Aztán a műhely elé tolták és bejelölték rajta, hol fogják levágni a tető egy részét. Persze az autó merevségének ez nem feltétlenül tesz jót, de a hajtáslánc miatt bőven belefér, hiszen az elektromos autók leginkább egy gördeszkához hasonlítatóak. Az alapokat az akksicsomag és a villanymotorok adják, a felette léő bódé nagyjából mindegy. Szóval mellőzve a formatervezési nyűgöket, nekiestek így:
Mindezt azért, mert amikor a csapat felpakolja az Alta Redshift elektormos krosszmotorokat a Ford F-150-re, akkor 80 dollárt költenek el benzinre. Pedig ezt villanyból olcsóbban is kivitelezni tudják. Ezért a Chevy El Camino mintájára megalkották a Teslamino-t, mely akár a világ leggyorsabb platósának címére is pályázhatna a menettulajdonságokat figyelembe véve: