1906-ban alapították a Rolls-Royce vállalatot, mellyel az egyik legrégebbi és legpatinásabb autógyártó az egész világon. Már a kezdetektől fogva kiváló minsőégű luxusautókkal foglalkoztak az angolokra jellemző nemes eleganciával. Ha valamihez, akkor egy Rolls-Royce-hoz igazán nem illik hozzányúlni. Az idők azonban változnak és a tehetős tulajdonosok már nem minden esetben finom ízlésű nemesek, ezért van szomorú létjogosultsága az olyan tuningcégek alkotásainak, mint a Wald.

Már nincs kegyelem, itt a Phantom sötét oldala 1

 

Bármennyire is hirdeti a Rolls-Royce, hogy a tulajdonosoknak csupán a képzelete szab határt az autó egyediségét illetően, mégis sokat fordulnak az ilyen műhelyek irányába. Ezért nem mentekült ez a Phantom sem, melyből megalkották a Black Bisont, vagyis a Fekete Bölényt. Igen, ez lett a neve az autónak. Mintha kötelező lenne, az egészet becsomagolták matt feketébe, peremes, 24 colos krómfelnikre ültették és kapott néhány egyedi lökhárítótoldatot.

Már nincs kegyelem, itt a Phantom sötét oldala 19

A motorhoz nem nyúltak, megmaradt a 6,75 literes, biturbó V12-es, mely 571 lóerőt teljesít, mellé 900 Nm nyomatéka van. Ezzel 5,3 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra a 2,6 tonnás limuzin.

Mi is találkoztunk már hasonlóan véleményes ízlésvilágú autóval a Genfi Autószalonon, a Mansory standján krokodilbőrrel borított Cullinan-t tekinthettünk meg: