Annak idején beszámoltunk a Toyota agyament ötletéről, az elsőkerék-hajtású Aurisból (más piacokon Corolla) épített hátsókerék-hajtású driftautóról. Aztán arról is, hogy a Toyota megépítette a versenyautó új generációs verzióját, immár a modern, TNGA alapú Corollából kiindulva. Ez utóbbi viszont feleslegessé teszi az előbbit, szóval az eredeti versenyautónak mennie kellett – és ment is, egyenesen egy aukciós weboldalra.

Bocs, lemaradtál az ezer lóerős Toyota Corolláról 1

Az autót a Papadakis Racing építette Fredric Aasbø drift-világbajnok számára, aki meg is nyerte vele a 2017-es Formula Drift Pro konstruktőri világbajnokságot, és mellé az egyéni ezüstérmet.

A csapat hiánytalan, eredeti állapotában bocsátotta árverésre a kéjgáz-befecskendezéssel megbolondított, 2,7 literes turbómotorral szerelt versenyautót.

Bocs, lemaradtál az ezer lóerős Toyota Corolláról 23

Az 1000 lóerős erőforrás, a négyfokozatú váltó, a szénszálas kardántengely mellett épített csőváz és futómű, versenyülések és -kormány, valamint komplett homologizációs dokumentáció teszi versenyképesség az autót: ha az új tulaj eltávolítja a Papadakis Racing matricázását, akár azonnal bevetheti új autóját bármely driftszériában.

Ezen a videón az autót építő Stephan Papadakis mesél az autó részleteiről: