Hiába érkezik meg hamarosan az A90-es Toyota Supra, sokak számára mindig az 1993-tól 2002-ig gyártott negyedik generációs sportautó maradt az igazi. Nem véletlenül annyira keresett még most is, különösen ritka belőle a gyári állapotban megmaradt példány. Ez a Floridában hirdetett példány első ránézésre minden szempontnak megfelel, amire csak egy gyűjtő vágyhat. A fehér karosszéria makulátlan, a felnik a gyáriak. Látszik rajta, hogy alig több mint 16 ezer kilométer van az órájában.
Minden úgy van a gépháztető alatt is, ahogyan annak lennie kell. Hosszában ott a legendás 2JZ motor az oldalában két turbófeltöltővel, szintén olyan formátumban, hogy enni lehetne róla. 321 lóerős teljesítménnyel és 427 Nm nyomatékkal. Legalábbis papíron, hiszen elméletben bőven túlteljesítenek ezek az autók, nem véletlen, hogy olyan népszerű a tunerek körében is a minden erőt kibíró blokk.
Elsőre a beltér is rendben van, a fekete bőr kopásmentes, a szőnyegek makulátlanok, de a két ülés között valami egészen borzalmas dolog szúrhat szemet: a négysebességes automata váltó karja. Ez az, amitől sokan rémülten csukják be a 35,5 millió forintnyi amerikai dollárért kínált sportautó hirdetését. Hiába van meg minden papírja az utolsó kis matricáig, ez az apró részlet szinte tőrként hasít az autóbolond szívébe.