2000-ben jelent meg a második generációs Mazda MPV, mely doboz formájával hatalmas belteret sejtet. Bár a motortérben akár 200 lóerős, 3 literes, V6-os is lakhat, a csúcsot mégis a 2,3 literes, turbós, négyhengeres jelenti 272 lóval. Habár bőven 10 másodperc feletti százas sprinttel ma már egyik sem tűnik igazán gyorsnak.
2000-ben jelent meg a második generációs Mazda MPV, mely doboz formájával hatalmas belteret sejtet. Bár a motortérben akár 200 lóerős, 3 literes, V6-os is lakhat, a csúcsot mégis a 2,3 literes, turbós, négyhengeres jelenti 272 lóval. Habár bőven 10 másodperc feletti százas sprinttel ma már egyik sem tűnik igazán gyorsnak.
Fotó megosztása:
Ha egyterűről van sszó, akkor a franciáknak bőven van mit villantaniuk. A Grand Scenic II széles motorválasztékával, tágas utasterével és rengeteg okos tárolórekeszével az egyik legjobb családi autó. Kapható vot 2 literes, négyhengeres turbómotorral is, mely távoli rokonságban áll a Megane RS-sel is. 163 lóerő és 270 Nm repíti 8,7 másodperc alatt 100-ra a családi dobozt.
Ha egyterűről van sszó, akkor a franciáknak bőven van mit villantaniuk. A Grand Scenic II széles motorválasztékával, tágas utasterével és rengeteg okos tárolórekeszével az egyik legjobb családi autó. Kapható vot 2 literes, négyhengeres turbómotorral is, mely távoli rokonságban áll a Megane RS-sel is. 163 lóerő és 270 Nm repíti 8,7 másodperc alatt 100-ra a családi dobozt.
Fotó megosztása:
Amerikában még mindig nagyon népszerűek a méretes családi kisbuszok, melyekből számtalan gyártó több változatot is kínál. Ez a fekete itt a Chrysler Town & Country S, melyben a 3,6 literes, Pentastar V6-os dolgozik 283 lóerővel és 353 Nm nyoamtékkal, hozzá 6 sebességes automataváltó társul. 8 másodperces gyorsulásra képes a hatalmas kisbusz.
Amerikában még mindig nagyon népszerűek a méretes családi kisbuszok, melyekből számtalan gyártó több változatot is kínál. Ez a fekete itt a Chrysler Town & Country S, melyben a 3,6 literes, Pentastar V6-os dolgozik 283 lóerővel és 353 Nm nyoamtékkal, hozzá 6 sebességes automataváltó társul. 8 másodperces gyorsulásra képes a hatalmas kisbusz.
Fotó megosztása:
Természetesen a Toyota is képviselteti magát a kisbuszok népes piacán, Amerikában. A Sienna kérhető akár összkerék-hajtású változatban is. Motorja 3,6 literes, V6-os, hozzá 8 sebességes automataváltó jár. A 296 lovas, 2,2 tonnás Sienna 7 másodperces gyorsulásával a leggyorsabb a piacon.
Természetesen a Toyota is képviselteti magát a kisbuszok népes piacán, Amerikában. A Sienna kérhető akár összkerék-hajtású változatban is. Motorja 3,6 literes, V6-os, hozzá 8 sebességes automataváltó jár. A 296 lovas, 2,2 tonnás Sienna 7 másodperces gyorsulásával a leggyorsabb a piacon.
Fotó megosztása:
Cseppet sem rejti sportos énjét a Zafira OPC, mely módosított lökhárítóival, feltűnő kék színével jelzi, hogy a legizmosabb családi Opel közeledik. A motortérben 2 literes, négyhengeres lakik, turbófeltöltővel, így 240 lóerőt hoztak ki belőle, ami mellé 320 Nm nyomaték társul. 7,7 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a végsebessége 230 km/óra.
Cseppet sem rejti sportos énjét a Zafira OPC, mely módosított lökhárítóival, feltűnő kék színével jelzi, hogy a legizmosabb családi Opel közeledik. A motortérben 2 literes, négyhengeres lakik, turbófeltöltővel, így 240 lóerőt hoztak ki belőle, ami mellé 320 Nm nyomaték társul. 7,7 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a végsebessége 230 km/óra.
Fotó megosztása:
A Ford két típust is kínált a családi autóra vágyók számára, a Galaxy sportosabb testvére lett az S-Max, mely nagy testben hozza a sportos vezethetőséget. A Focus RS-ben is használt 2,5 literes, 5 hengeres turbómotort itt 220 lóerőre lőtték be, mely 7,9 másodperc alatt gyorsítja 100-ra az S-Maxot, ha apuka ügyesen bánik a 6 gangos kéziváltóval.
A Ford két típust is kínált a családi autóra vágyók számára, a Galaxy sportosabb testvére lett az S-Max, mely nagy testben hozza a sportos vezethetőséget. A Focus RS-ben is használt 2,5 literes, 5 hengeres turbómotort itt 220 lóerőre lőtték be, mely 7,9 másodperc alatt gyorsítja 100-ra az S-Maxot, ha apuka ügyesen bánik a 6 gangos kéziváltóval.
Fotó megosztása:
Köztünk van már egy ideje a BMW egyterűje, mely a nagy divathullám után jelent meg, mégis sikeres modell lett belőle. Az első keresztmotoros, elsőkerékhajtású BMW ez, melynek 220i Gran Tourer változata 7,6 másodperc alatt gyorsul 100-ra. Ez a 192 lovas verzió is kérhető 7 személyes kivitelben.
Köztünk van már egy ideje a BMW egyterűje, mely a nagy divathullám után jelent meg, mégis sikeres modell lett belőle. Az első keresztmotoros, elsőkerékhajtású BMW ez, melynek 220i Gran Tourer változata 7,6 másodperc alatt gyorsul 100-ra. Ez a 192 lovas verzió is kérhető 7 személyes kivitelben.
Fotó megosztása:
Minden idők legbitangabb családi autója kétség kívül a Mercedes-Benz R63 AMG. A típus gyártása mellett semmilyen racionális érv nem szólt, mégis megcsinálták. Persze később belátták, hogy nem túl gazdaságos az R63 AMG. Ellenben a világ gazdagabb lett néhány 6,2 literes, 510 lovas V8-as motorral szerelt egyterűvel. Az összkerék-hajtású kisbusz 4,6 másodperces gyorsulással és 250 km/órában korlátozott sebességével szolgálja, hogy mindenhová időben odaérjen a család.
Minden idők legbitangabb családi autója kétség kívül a Mercedes-Benz R63 AMG. A típus gyártása mellett semmilyen racionális érv nem szólt, mégis megcsinálták. Persze később belátták, hogy nem túl gazdaságos az R63 AMG. Ellenben a világ gazdagabb lett néhány 6,2 literes, 510 lovas V8-as motorral szerelt egyterűvel. Az összkerék-hajtású kisbusz 4,6 másodperces gyorsulással és 250 km/órában korlátozott sebességével szolgálja, hogy mindenhová időben odaérjen a család.
Fotó megosztása: