Lehet, hogy a jövőben kormány nélküli, csendes, szürke dobozokban ingáznak majd a tömegek munkahelyükre, de az Egyesült Államokban a hétvégéken felordítanak majd a V8-asok. Amíg világ a világ.

Mert ott az autózás rengeteg ember szenvedélye, olyan hobbi, ami ma is virágzik, és óriási ipar épült a kiszolgálására. A garázsokban szinte építőkocka módjára pakolják össze a klasszikus izomautókat, vagy építenek merész, lázálomba illő hot rodokat.

Ezek az emberek annyira szomjaznak a lóerőkre, hogy a Dodge már 1000 lóerős dobozos blokkot is kínál az igazi hardcore arcoknak. Azért ízlelgessük ezt a számot, ilyen magasságba csak a Koenigsegg és a Bugatti ér fel szériaautóként, ez a Mopar Hellephant 426-os motor pedig szinte bármilyen autóba beépíthető, amibe belefér.

Ráadásul motorvezérlővel, kábelkorbáccsal, egyedi kipufogóval is rendelhető, tehát tényleg csak be kell valahogy faragni, és el lehet felejteni a fejvakarós fúrást-faragást. Igaz, ennek a teljesítménynek és a gyári technológiának ára van, 30 ezer dollárt, vagyis 8,6 millió forintot kérnek a hétliteres nyolchengeresért.

Azért ennyi pénzből már igen brutális gépet lehet építeni, főleg Amerikában.